gorovja / Krške Alpe Kaiseburg /  Bad Kleinkirchheim - Kaiseburg

Bad Kleinkirchheim - Kaiseburg (po cesti)

Izhodišče: Bad Kleinkirchheim (1087 m)
Cilj: Kaiseburg (2055 m)
Ime poti: po cesti
Zemljevid:

a) Skozi karavanški predor se zapeljemo v Avstrijo, nato pa z vožnjo nadaljujemo po Turski avtocesti, katero pa zapustimo že na Beljaški obvoznici ter z vožnjo nadaljujemo proti krajem Treffen am Ossiacher See, Afritz am See, Feld am See ter za omenjenim krajem zavijemo desno proti znanemu smučarskemu središču Bad Kleinkirchheim. Parkiramo na velikem parkirišču nasproti bencinske črpalke.
b) S Štajerske ali Koroške, pa se najprej zapeljemo v Dravograd ter nato čez MP Vič v Avstrijo, kjer nato sledimo oznakam za Celovec / Klagenfurt. Naprej se peljemo po t.i. Južni avtocesti, katero zapustimo pri Celovcu (smer Feldkirchen). Naprej se peljemo po regionalni cesti, po kateri prispemo v že omenjeni kraj. V Feldkichnu nadaljujemo desno v smeri prelaza Turacher Höhe ter se naprej peljemo mimo krajev Himmelberg, Gnesau, Mitterdorf do kraja Wiedweg, kjer nadaljujemo levo proti znanemu smučarskemu središču Bad Kleinkirchheim. Parkiramo na velikem parkirišču nasproti bencinske črpalke.

Na vzhodnem robu parkirišča, bomo opazili asfaltno stezo, ki nas po nekaj metrih hoje ob potoku pripelje do ožje asfaltne ceste, kjer opazimo oznake za Talweg, Rottenstein in Kaiserburg. Nekaj časa se vzpenjamo po asfaltni cesti, ki nas vodi med hišami, nato pa prispemo na označeno razpotje, kjer nadaljujemo desno v smeri Waldtratte (levo pešpot na Wöllaner Nock). Pot naprej, ki se nadaljuje po cesti preči smučarsko progo in nas ob pogledu na Bad Kleinkirchheim pripelje v gozd, kjer se priključi nekoliko širši cesti. Nadaljujemo po vzpenjajoči makadamski cesti, le ta pa kmalu naredi ostri levi ovinek, za katerim stoji rampa. Nadaljujemo mimo rampe ter se po razmeroma razgledni cesti povzpnemo do restavracije Bergraustarant Waldtratte, le to pa dosežemo po približno uri hoje od izhodišča.
Nekoliko naprej pridemo na manjše križišče, kjer nadaljujemo desno po širši makadamski cesti. Pot naprej nas vodi po zmerno strmi cesti, ki višje kar nekajkrat preči smučarsko progo ter katera kar nekajkrat preči pešpot, ki vodi proti koči Rossalmhütte. Cesti, s katere se nam odpirajo vedno lepši razgledi, pa sledimo še kar precej časa, točneje do levega ovinka, kjer nas oznake za kočo Rossalmhütte usmerijo desno navzdol na markirano pešpot, po kateri se v 2 minutah spustimo do že omenjene koče.
Od koče se vrnemo na cesto, le ta pa malo višje zavije rahlo v levo ter se naprej prečno vzpenja čez razgledno pobočje. Malo pred umetnim jezerom, ki je namenjeno zasneževanju smučišča, cesta zavije ostro v desno ter nas mimo zanimivih "klopc" pripelje do zgornje postaje krožno-kabinske žičnice, od koder se v 2 minutah povzpnemo na Kaiserburg.

Ob poti: Waldtratte (1370m), Rossalmhütte (1915m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Wöllaner Nock (20 min)
 Bad Kleinkirchheim - kaiseburg1  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg2  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg3  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg4  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg5  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg6  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg7  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg8  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg9  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg10  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg11  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg12  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg13  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg14  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg15  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg16  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg17  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg18  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg19  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg20  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg21  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg22  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg23  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg24  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg25  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg26  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg27  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg28  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg29  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg30  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg31  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg32  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg33  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg34  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg35  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg36  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg37  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg38  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg39  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg40  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg41  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg42  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg43  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg44  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg45  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg46  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg47  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg48  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg49  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg50  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg51  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg52  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg53  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg54  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg55  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg56  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg57  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg58  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg59  Bad Kleinkirchheim - kaiseburg60
Diskusija o izletu Bad Kleinkirchheim - Kaiseburg (po cesti)