Kako se imenuje plezalna pot, ki vodi na Krn?

Pot Silva Korena

Pot Lojzeta Rekarja

Hanzova pot

Kopiščarjeva pot

Kopinškova pot

Kremžarjeva pot

gorovja / Krške Alpe Wöllaner Nock /  Bad Kleinkirchheim - Wöllaner Nock

Bad Kleinkirchheim - Wöllaner Nock (po cesti)

Izhodišče: Bad Kleinkirchheim (1087 m)
Cilj: Wöllaner Nock (2145 m)
Ime poti: po cesti
Zemljevid:

a) Skozi karavanški predor se zapeljemo v Avstrijo, nato pa z vožnjo nadaljujemo po Turski avtocesti, katero pa zapustimo že na Beljaški obvoznici ter z vožnjo nadaljujemo proti krajem Treffen am Ossiacher See, Afritz am See, Feld am See ter za omenjenim krajem zavijemo desno proti znanemu smučarskemu središču Bad Kleinkirchheim. Parkiramo na velikem parkirišču nasproti bencinske črpalke.
b) S Štajerske ali Koroške, pa se najprej zapeljemo v Dravograd ter nato čez MP Vič v Avstrijo, kjer nato sledimo oznakam za Celovec / Klagenfurt. Naprej se peljemo po t.i. Južni avtocesti, katero zapustimo pri Celovcu (smer Feldkirchen). Naprej se peljemo po regionalni cesti, po kateri prispemo v že omenjeni kraj. V Feldkichnu nadaljujemo desno v smeri prelaza Turacher Höhe ter se naprej peljemo mimo krajev Himmelberg, Gnesau, Mitterdorf do kraja Wiedweg, kjer nadaljujemo levo proti znanemu smučarskemu središču Bad Kleinkirchheim. Parkiramo na velikem parkirišču nasproti bencinske črpalke.

Na vzhodnem robu parkirišča, bomo opazili asfaltno stezo, ki nas po nekaj metrih hoje ob potoku pripelje do ožje asfaltne ceste, kjer opazimo oznake za Talweg, Rottenstein in Kaiserburg. Nekaj časa se vzpenjamo po asfaltni cesti, ki nas vodi med hišami, nato pa prispemo na označeno razpotje, kjer nadaljujemo desno v smeri Waldtratte (levo pešpot na Wöllaner Nock). Pot naprej, ki se nadaljuje po cesti preči smučarsko progo in nas ob pogledu na Bad Kleinkirchheim pripelje v gozd, kjer se priključi nekoliko širši cesti. Nadaljujemo po vzpenjajoči makadamski cesti, le ta pa kmalu naredi ostri levi ovinek, za katerim stoji rampa. Nadaljujemo mimo rampe ter se po razmeroma razgledni cesti povzpnemo do restavracije Bergraustarant Waldtratte, le to pa dosežemo po približno uri hoje od izhodišča.
Nekoliko naprej pridemo na manjše križišče, kjer nadaljujemo desno po širši makadamski cesti. Pot naprej nas vodi po zmerno strmi cesti, ki višje kar nekajkrat preči smučarsko progo ter katera kar nekajkrat preči pešpot, ki vodi proti koči Rossalmhütte. Cesti, s katere se nam odpirajo vedno lepši razgledi, pa sledimo še kar precej časa, točneje do levega ovinka, kjer nas oznake za kočo Rossalmhütte usmerijo desno navzdol na markirano pešpot, po kateri se v 2 minutah spustimo do že omenjene koče.
Od koče se vrnemo na cesto, le ta pa malo višje zavije rahlo v levo ter se naprej prečno vzpenja čez razgledno pobočje. Malo pred umetnim jezerom, ki je namenjeno zasneževanju smučišča, cesta zavije ostro v desno ter nas mimo zanimivih "klopc" pripelje do zgornje postaje krožno-kabinske žičnice, od koder se v 2 minutah povzpnemo na Kaiserburg, nato pa nadaljujemo v smeri vrha Wöllaner Nock. Od Kaiserburga pot nekaj časa poteka skoraj vodoravno po razglednem grebenu, nato pa se prične strmeje vzpenjati in nas ob pogledih na okoliške gore v 15 minutah pripelje na prostran vrh, sredi katerega stoji večji križ.

Težavnost:

V času smučarske sezone je opisana pot zaprta.

Ob poti: Waldtratte (1370m), Rossalmhütte (1915m), Kaiseburg (2055m)
 Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock1  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock2  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock3  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock4  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock5  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock6  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock7  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock8  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock9  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock10  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock11  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock12  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock13  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock14  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock15  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock16  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock17  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock18  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock19  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock20  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock21  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock22  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock23  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock24  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock25  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock26  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock27  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock28  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock29  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock30  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock31  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock32  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock33  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock34  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock35  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock36  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock37  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock38  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock39  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock40  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock41  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock42  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock43  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock44  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock45  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock46  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock47  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock48  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock49  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock50  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock51  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock52  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock53  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock54  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock55  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock56  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock57  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock58  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock59  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock60  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock61  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock62  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock63  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock64  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock65  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock66  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock67  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock68  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock69  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock70  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock71  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock72  Bad Kleinkirchheim - wollaner_nock73
Diskusija o izletu Bad Kleinkirchheim - Wöllaner Nock (po cesti)