gorovja / KaravankeBivak Suška bajta /  Leše - Bivak Suška bajta

Leše - Bivak Suška bajta (skozi Kot pri Prevaljah)

Izhodišče: Leše (537 m)
Cilj: Bivak Suška bajta (1034 m)
Ime poti: skozi Kot pri Prevaljah
Zemljevid: Koroška 1:50.000

Iz Mežice, MP Holmec ali Raven na Koroškem se zapeljemo na Prevalje, od koder z vožnjo nadaljujemo proti naselju Leše. Ko prispemo v Leše nadaljujemo ostro levo v smeri Uršlje gore, nato pa parkiramo na parkirišču v bližini podružnične osnovne šole.

Z izhodišča nadaljujemo v smeri Uršlje gore, Naravskih ledin in KPP (Koroška planinska pot) ter sprva še hodimo po asfaltni cesti, ki nas vodi mimo nekaj hiš. Z asfaltne ceste gremo kmalu desno na makadamsko cesto v smeri Uršlje gore ter Pačnika in Streha. Pri zadnji hiši gremo levo na kolovoz, ki se prične vzpenjati čez razgleden travnik. Višje dosežemo drugo makadamsko cesto, kateri sledimo v levo, po njej pa hodimo mimo posameznih domačij, na križiščih pa sledimo oznakam za KPP oz. Naravske ledine.
Pri kmetiji Pečnik nadaljujemo naravnost, pri naslednji kmetiji Ravnjak, pa gremo rahlo desno na markiran kolovoz. Kolovoz najprej preči razgleden travnik, ko pa preide v gozd, se prične prečno spuščati in kmalu doseže makadamsko cesto, kateri sledimo navzgor. Cesta kmalu zavije levo, kjer preči potok Barbarski graben, kjer na levi opazimo ranč H₂O, nekaj korakov naprej pa na desni odcep markirane poti. Nadaljujemo po markiranem kolovozu, ki se višje vrne na cesto ter naredi levo serpentino. Za serpentino nas pot vodi preko strmega in razglednega pobočja, s katerega se nam odpre lep razgled proti Košenjaku in Golici. Cesta nas nato vodi še mimo plezališča Vranske peči, za plezališčem pa zapustimo markirano pot in nadaljujemo desno v smeri "steza Suško". Sledi vzpon po pobočju, pot pa se višje prehodno položi in za kratek čas preči proti levi. Pot se nadaljuje nad strmo grapo, kjer prehodno postane bolj strma, nato pa se postopoma položi in nas pripelje na manjši preval, kjer se nahaja bivak Suška bajta.

Ob poti: Kot pri Prevaljah (688m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Koča na Naravskih ledinah (50 min)
 Leše - bivak_suska_bajta1  Leše - bivak_suska_bajta2  Leše - bivak_suska_bajta3  Leše - bivak_suska_bajta4  Leše - bivak_suska_bajta5  Leše - bivak_suska_bajta6  Leše - bivak_suska_bajta7  Leše - bivak_suska_bajta8  Leše - bivak_suska_bajta9  Leše - bivak_suska_bajta10  Leše - bivak_suska_bajta11  Leše - bivak_suska_bajta12  Leše - bivak_suska_bajta13  Leše - bivak_suska_bajta14  Leše - bivak_suska_bajta15  Leše - bivak_suska_bajta16  Leše - bivak_suska_bajta17  Leše - bivak_suska_bajta18  Leše - bivak_suska_bajta19  Leše - bivak_suska_bajta20  Leše - bivak_suska_bajta21  Leše - bivak_suska_bajta22  Leše - bivak_suska_bajta23  Leše - bivak_suska_bajta24  Leše - bivak_suska_bajta25  Leše - bivak_suska_bajta26  Leše - bivak_suska_bajta27  Leše - bivak_suska_bajta28  Leše - bivak_suska_bajta29  Leše - bivak_suska_bajta30  Leše - bivak_suska_bajta31  Leše - bivak_suska_bajta32  Leše - bivak_suska_bajta33  Leše - bivak_suska_bajta34  Leše - bivak_suska_bajta35  Leše - bivak_suska_bajta36  Leše - bivak_suska_bajta37  Leše - bivak_suska_bajta38  Leše - bivak_suska_bajta39  Leše - bivak_suska_bajta40  Leše - bivak_suska_bajta41
Diskusija o izletu Leše - Bivak Suška bajta (skozi Kot pri Prevaljah)