Najvzhodnejši dvatisočak v Sloveniji je?

Kordeževa glava

Mala Raduha

Velika Zelenica

Ojstrica

gorovja / KaravankeDom na Tromeji /  Rateče - Dom na Tromeji

Rateče - Dom na Tromeji (pešpot)

Izhodišče: Rateče (865 m)
Cilj: Dom na Tromeji (1145 m)
Ime poti: pešpot
Zemljevid: Kranjska Gora 1:30.000

Najprej se zapeljemo v Kranjsko Goro, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Ratečam. V križišču, kjer se v levo odcepi cesta v Planico, naravnost pa se nadaljuje proti Italiji, zavijemo desno ter se zapeljemo v središče Rateč, kjer na primernem mestu parkiramo.

Iz središča Rateč, se usmerimo na cesto v smeri Tromeje. Cesta, ki se sprva le zložno vzpenja, nas vodi skozi strnjeno naselje, nato pa nas pripelje na manjše križišče, kjer nadaljujemo levo v smeri Tromeje (desno slepa ulica). Cesta nas nato vodi še mimo nekaj hiš, mi pa hitro prispemo na naslednje križišče, kjer nadaljujemo desno. Tu nas cesta vodi mimo dvorišča bližnje hiše, cesta pa nad njo preide v gozd ter se spremeni v nekoliko bolj strmo pešpot. Nekaj časa se vzpenjamo skozi gozd, nato pa dosežemo gozdno cesto, ki vodi iz Rateč proti Tromeji.
Nadaljujemo po cesti, ki postane bolj strma, mi pa se po njej nekaj časa vzpenjamo skozi gozd. Višje prečimo razgledno senožet, pot pa se za njo vrne v gozd ter nas pripelje na označeno križišče. Tu nadaljujemo desno (naravnost Peč - Tromeja) ter po cesti, ki se prične zložno spuščati, po 3 minutah nadaljnje hoje prispemo do Doma na Tromeji.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Dreiländereck Hütte, Peč (Tromeja)
 Rateče - dom_na_tromeji1
 Rateče - dom_na_tromeji24
 Rateče - dom_na_tromeji25
 Rateče - dom_na_tromeji26
Diskusija o izletu Rateče - Dom na Tromeji (pešpot)