gorovja / Polhograjsko hribovje in LjubljanaGrmada /  Vikrče - Grmada

Vikrče - Grmada (Mazijeva steza)

Izhodišče: Vikrče (320 m)
Cilj: Grmada (676 m)
Ime poti: Mazijeva steza
Zemljevid: Ljubljana - okolica 1:50.000

a) Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Ljubljana - Šmartno, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Tacnu. V Tacnu tik preden cesta preko mostu preči reko Savo nadaljujemo rahlo desno v smeri Pirnič. Le malo za tem, ko se Ljubljana konča, prispemo v Vikrče, mi pa cesti sledimo do gostilne Kovač, le ta pa se nahaja v neposredni bližini avtobusne postaje. Ob izhodišču ni primernih parkirnih mest.
b) Iz Šentvida se zapeljemo v Tacen, tam pa takoj za mostom preko reke Save levo proti Pirničam. Le malo za tem, ko se Ljubljana konča, prispemo v Vikrče, mi pa cesti sledimo do gostilne Kovač, le ta pa se nahaja v neposredni bližini avtobusne postaje. Ob izhodišču ni primernih parkirnih mest.
c) Iz Medvod se zapeljemo v Zgornje in nato še Spodnje Pirniče, mi pa cesti sledimo proti Tacnu. Ko prispemo v Vikrče, se priključimo cesti, ki vodi od Smlednika proti Tacnu, mi pa tu nadaljujemo desno ter cesti sledimo do bližnje gostilne Kovač, kjer je izhodišče naše poti. Ob izhodišču ni primernih parkirnih mest.
d) Do izhodišča lahko prispemo tudi z avtobusom LPP št. 15.

Od gostilne Kovač najprej hodimo ob cesti, ki vodi proti Tacnu, nato pa, ko glavna cesta naredi rahel desni ovinek, nadaljujemo rahlo levo na ožjo lokalno cesto (ob križišču se nahaja znak za prepoved vožnje, v bližini znaka pa še informativna tabla gozdne učne poti po šmarnogorski Grmadi). Po ožji asfaltni cesti hitro prispemo do zasebnega parkirišča, kjer se ostro v levo odcepi plezalna pot na Grmado, mi pa nadaljujemo naravnost ter cesti sledimo do table z napisom privat. Tu nadaljujemo rahlo levo na markirano pešpot, ki se prične zložno vzpenjati skozi gozd. Po dobrih 10 minutah nadaljnje hoje prispemo na naslednje razpotje, kjer nadaljujemo levo v smeri Mazijeve steze (naravnost pot čez Zatrep in Tacen).
Pot naprej se prične strmo vzpenjati skozi gozd, nam pa se pričnejo odpirati občasni razgledi proti dolini in delu Polhograjskih Dolomitov. Višje nas steza pripelje na greben Grmade, kjer se priključimo Pogačnikovi in Westrovi poti.
Na razpotju nadaljujemo desno, mi pa grebenski poti, ki se nadaljuje skozi gozd, sledimo vse do vrha Grmade.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Šmarna gora (30 min)
 Vikrče - grmada1  Vikrče - grmada2  Vikrče - grmada3  Vikrče - grmada4  Vikrče - grmada5  Vikrče - grmada6  Vikrče - grmada7  Vikrče - grmada8  Vikrče - grmada9  Vikrče - grmada10  Vikrče - grmada11  Vikrče - grmada12  Vikrče - grmada13  Vikrče - grmada14  Vikrče - grmada15  Vikrče - grmada16  Vikrče - grmada17  Vikrče - grmada18  Vikrče - grmada19  Vikrče - grmada20  Vikrče - grmada21  Vikrče - grmada22  Vikrče - grmada23  Vikrče - grmada24  Vikrče - grmada25  Vikrče - grmada26  Vikrče - grmada27
Diskusija o izletu Vikrče - Grmada (Mazijeva steza)