gorovja / Julijske AlpeSlatnik (jugovzhodni vrh) / Bohinjsko sedlo - Slatnik (jugovzhodni vrh)

Bohinjsko sedlo - Slatnik (jugovzhodni vrh) (mimo kasarne)

Izhodišče: Bohinjsko sedlo (1277 m)
Cilj: Slatnik (jugovzhodni vrh) (1597 m)
Ime poti: mimo kasarne
Zemljevid: Škofjeloško in Cerkljansko hribovje 1:50.000
Priporočena oprema (zima): dereze, cepin

a) Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in cesti sledimo proti Bledu in naprej proti Bohinjski Bistrici. Iz Bohinjske Bistrice nadaljujemo levo v smeri Tolmina in Soriške planine. Tej cesti nato sledimo do velikega parkirišča v bližini smučarskega centra Soriška planina.
b) Iz Železnikov se peljemo proti Podbrdu ali obratno, a le do mesta, kjer nas oznake za Soriško planino usmerijo na vzpenjajočo cesto. Tej cesti nato sledimo do velikega parkirišča ob vznožju smučišča Soriška planina.

S parkirišča nadaljujemo proti zahodu na zložno makadamsko cesto v smeri Litostrojske koče na Soriški planini. V nadaljevanju se cesta zmerno vzpne in nas hitro pripelje do omenjene koče.
Od koče nadaljujemo naravnost po markirani poti v smeri Lajnarja, Možica in Šavnika. Pot se sprva nekaj časa vzpenja vzporedno z vlečnico, nato pa se razcepi na dva dela. Nadaljujemo po desni poti, ob kateri opazimo napis Možic (naravnost Lajnar), le ta pa se postopoma prične strmeje vzpenjati. Višje prečimo pas nizkega gozda, nato pa postopoma prispemo v manjšo dolino. Iz dolinice se usmerimo rahlo v desno, nato pa se po poti, ki se prečno vzpne čez travnato pobočje, v nekaj minutah sprehodimo do stare italijanske kasarne.
Od kasarne se zmerno vzpnemo po desni strani bližnje, v kamen vklesane kapelice, nato pa, ko dosežemo širšo pot nadaljujemo levo (rahlo levo Slatnik severozahdni vrh, naravnost Šavnik, Možic in Črna prst) ter se prečno spustimo do sedla med obema vrhovoma Slatnika.
Tu nadaljujemo rahlo levo po neoznačeni poti (desna markirana pot vrh obide po desni strani), po kateri v nekaj minutah nadaljnje hoje dosežemo jugovzhodni vrh Slatnika, na katerem se nahaja žig in s katerega se nam odpre lep razgled na okoliško hribovje.

Ob poti: Koča na Soriški planini (1306m)
Bohinjsko sedlo - slatnik_jugovzhodni_vrh1
Bohinjsko sedlo - slatnik_jugovzhodni_vrh25
Bohinjsko sedlo - slatnik_jugovzhodni_vrh26
Bohinjsko sedlo - slatnik_jugovzhodni_vrh27
Diskusija o izletu Bohinjsko sedlo - Slatnik (jugovzhodni vrh) (mimo kasarne)