gorovja / KaravankePlanina Korošica / Bučan - Planina Korošica

Bučan - Planina Korošica

Izhodišče: Bučan (1010 m)
Cilj: Planina Korošica (1554 m)
Zahtevnost: zahtevna označena pot

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Ljubelj (Tržič), nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri Celovca / Klagenfurt. Za predorom Ljubelj se cesta prične spuščati, mi pa ji na avstrijski strani sledimo do prvega levega ovinka, kjer se v desno odcepi stara ljubeljska cesta. Parkiramo na primernem mestu ob križišču, lahko pa tudi že višje na avstrijski strani mejnega prehoda Ljubelj.

Z izhodišča se usmerimo na staro ljubeljsko cesto, ki je s prometnim znakom zaprta za javni promet. Cesta se najprej zmerno vzpne preko dveh serpentin, nato pa se nadaljuje ob potoku do ruševin nekdanje cerkvice sv. Lenarta, ob katerih stoji nekoliko večje znamenje. Tu cesta zavije v levo ter se postopoma oddalji od doline. S ceste se nam nato pričnejo odpirati lepi razgledi na Palec in ostale okoliške vrhove. Cesta nas naprej vodi mimo manjšega križišča, kjer nadaljujemo ostro desno po "glavni" cesti, nato pa v zmernem vzponu prečimo strma pobočja (nevarnost padajočega kamenja, oz. v zimskem času snežnega plazu in zdrsa). Višje cesta naredi še nekaj serpentin, nato pa nas pripelje na označeno razpotje.
Z razpotja nadaljujemo levo v smeri markirane poti na Košutico / Loibler Baba (naravnost Koča na Ljubelju slabih 10 minut) ter pot nadaljujemo po slabši cesti. Markirana pot s ceste kmalu zavije desno navzgor in se sprva strmo vzpne. Pot se kmalu položi in zavije levo. Sledi prečni vzpon proti levi, po poti, ki je običajno dokaj spolzka. Po nekaj minutah prečnega vzpona nas pot pripelje na mejni greben, kjer se sprva zložno do zmerno vzpenja, višje pa se nekaj časa precej strmo vzpenja. Med strmim vzponom se nam ob pogledu nazaj odpre lep razgled proti Stolu, Vrtači, Palcu..., nas pa strma pot pripelje do kovinske lestve, kjer se s pomočjo varoval strmo vzpnemo. Nad lestvijo sledi še nekaj jeklenic, nato pa se pot položi in zahteven del preko Rjavih peči je za nami. Malo naprej prečimo še pašno ograjo, nato pa nas pot vodi po travnatih pobočjih Grunta. Ob lepih pogledih na Lokovnikov Grintovec, Košutico (Ljubeljsko Babo), Veliki vrh v grebenu Košute in druge okoliške gore, pa kmalu prispemo na označeno razpotje, kjer nadaljujemo desno v smeri planine Korošica in Hajnževega sedla (naravnost Košutica, rahlo levo Lokovnikov Grintovec).
Pot naprej nas vodi po kolovozu, ki se rahlo spušča, med tem pa preči nekaj studenčkov. Nekoliko nižje se nam z desne priključi še lovska pot od koncentracijskega taborišča Ljubelj, mi pa nadaljujemo naravnost in v nekaj minutah nadaljnje hoje prispemo na planino Korošica, kjer na desni strani, na manjši vzpetini opazimo planšarijo.

Ob poti: Grunt (1614m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Hajnževo sedlo (30 min), Hajnžev Praprotnik / Zeller Prapotnik, Lokovnikov Grintovec / Grintoutz, Košutica, Veliki vrh (Košuta)
Bučan - planina_korosica1 Bučan - planina_korosica2 Bučan - planina_korosica3 Bučan - planina_korosica4 Bučan - planina_korosica5 Bučan - planina_korosica6 Bučan - planina_korosica7 Bučan - planina_korosica8 Bučan - planina_korosica9 Bučan - planina_korosica10 Bučan - planina_korosica11 Bučan - planina_korosica12 Bučan - planina_korosica13 Bučan - planina_korosica14 Bučan - planina_korosica15 Bučan - planina_korosica16 Bučan - planina_korosica17 Bučan - planina_korosica18 Bučan - planina_korosica19 Bučan - planina_korosica20 Bučan - planina_korosica21 Bučan - planina_korosica22 Bučan - planina_korosica23 Bučan - planina_korosica24 Bučan - planina_korosica25 Bučan - planina_korosica26 Bučan - planina_korosica27 Bučan - planina_korosica28 Bučan - planina_korosica29 Bučan - planina_korosica30 Bučan - planina_korosica31 Bučan - planina_korosica32 Bučan - planina_korosica33 Bučan - planina_korosica34 Bučan - planina_korosica35 Bučan - planina_korosica36 Bučan - planina_korosica37 Bučan - planina_korosica38 Bučan - planina_korosica39 Bučan - planina_korosica40 Bučan - planina_korosica41 Bučan - planina_korosica42 Bučan - planina_korosica43 Bučan - planina_korosica44 Bučan - planina_korosica45 Bučan - planina_korosica46 Bučan - planina_korosica47 Bučan - planina_korosica48 Bučan - planina_korosica49 Bučan - planina_korosica50 Bučan - planina_korosica51 Bučan - planina_korosica52 Bučan - planina_korosica53 Bučan - planina_korosica54 Bučan - planina_korosica55 Bučan - planina_korosica56
Diskusija o izletu Bučan - Planina Korošica ()