gorovja / Zasavsko - Posavsko hribovje in DolenjskaVrunčev dom na Svetini / Celje - Vrunčev dom na Svetini

Celje - Vrunčev dom na Svetini

Izhodišče: Celje (241 m)
Cilj: Vrunčev dom na Svetini (780 m)
Zemljevid:
Avtor: bruny

Celje, tretje največje slovensko mesto dosegljivo praktično iz več strani. Parkirate nekje med železniško postajo in mostom preko Savinje v smeri Laško. Problem bi znal biti, ker so parkirišča v glavnem plačljiva...ob prihodu z vlakom, ti problemi seveda odpadejo.

Začetek pri mostu čez Savinjo ob tabli s panoramskim prikazom Celjskega hribovja. Pot je v delu do odcepa na Srebotnik uvodni del CPP - Celjske planinske poti. V prvem delu hodimo po poti med Savinjo in železniško progo do sotočja Voglajne z reko Savinjo. Nadaljujemo preko mostu in pod železniško progo v desno in v nadaljevanju po Pelikanovi poti na Stari grad.
Od gradu nadaljujemo levo strmo v hrib mimo gostišča in sledimo dobro utrjeni poti skozi naselje Osenca. Z leve se nam priključi pot iz naselja Teharje. Nadaljujemo po asfaltni povezavi skozi naselje Pečovje in sledimo odcepom v glavnem v desno, ki so odlično označeni s smernimi tablami.
V gozdnem delu se z leve priključi še planinska pot iz Štor imenovana ,,mimo Marije,,. Nadaljujemo po gozdni cesti ob dveh, treh hišah/vikendih in nato še enkrat levo po nekoliko ožji gozdni poti in višje delno tudi vlaki. Pot se nekoliko bolj strmo ponovno vzpenja in na levi strani je tudi nekaj jeklenic, bolj v funkciji ograje kot oprijema.
Kmalu dosežemo razpotje, naravnost in višje za Srebotnik, medtem, ko mi nadaljujemo levo in po dobrih sto metrih navzdol dosežemo Marijino kapelico vklesano v steno Srebotnika. Tu so klop, miza in vpisna skrinjica, mi pa po kratkem počitku nadaljujemo od kapelice navzgor po gozdni poti/vlaki in sledimo oznakam in smernim tablam za Svetino oziroma tablam Barbarine poti. Na večji travnati jasi je razpotje, kjer nadaljujemo levo za Almin dom, desno je pot na Tolsti vrh...
Sledimo gozdni poti do razpotja, kjer se nadaljuje pot desno navzdol v Svetino medtem ko mi nadaljujemo naravnost v smeri Alminega doma na Svetini, ki je kmalu dosežen.
Od Alminega doma nadaljujemo proti vzhodu in kmalu po razgibani poti, se na razpotju Ramanca z leve priključita poti iz Štor skozi Bojanski graben in čez Žlajfo.
Nadaljujemo naravnost in kmalu dosežemo asfaltno cesto, naselje hiš in vikendov ob cesti ter levo od poti Vrunčev, danes Lovski dom na Svetini.

Ob poti: Stari grad na Grajskem hribu (407m), Almin dom na Svetini (772m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Turn (Sv. Janez Krstnik), Almin dom na Svetini
Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim ciljem
Celje - vruncev_dom_na_svetini1 Celje - vruncev_dom_na_svetini2 Celje - vruncev_dom_na_svetini3 Celje - vruncev_dom_na_svetini4 Celje - vruncev_dom_na_svetini5 Celje - vruncev_dom_na_svetini6 Celje - vruncev_dom_na_svetini7 Celje - vruncev_dom_na_svetini8 Celje - vruncev_dom_na_svetini9 Celje - vruncev_dom_na_svetini10 Celje - vruncev_dom_na_svetini11 Celje - vruncev_dom_na_svetini12 Celje - vruncev_dom_na_svetini13 Celje - vruncev_dom_na_svetini14 Celje - vruncev_dom_na_svetini15 Celje - vruncev_dom_na_svetini16 Celje - vruncev_dom_na_svetini17 Celje - vruncev_dom_na_svetini18 Celje - vruncev_dom_na_svetini19 Celje - vruncev_dom_na_svetini20 Celje - vruncev_dom_na_svetini21 Celje - vruncev_dom_na_svetini22 Celje - vruncev_dom_na_svetini23 Celje - vruncev_dom_na_svetini24 Celje - vruncev_dom_na_svetini25 Celje - vruncev_dom_na_svetini26 Celje - vruncev_dom_na_svetini27 Celje - vruncev_dom_na_svetini28 Celje - vruncev_dom_na_svetini29 Celje - vruncev_dom_na_svetini30 Celje - vruncev_dom_na_svetini31 Celje - vruncev_dom_na_svetini32 Celje - vruncev_dom_na_svetini33 Celje - vruncev_dom_na_svetini34 Celje - vruncev_dom_na_svetini35 Celje - vruncev_dom_na_svetini36 Celje - vruncev_dom_na_svetini37 Celje - vruncev_dom_na_svetini38 Celje - vruncev_dom_na_svetini39 Celje - vruncev_dom_na_svetini40 Celje - vruncev_dom_na_svetini41 Celje - vruncev_dom_na_svetini42 Celje - vruncev_dom_na_svetini43 Celje - vruncev_dom_na_svetini44 Celje - vruncev_dom_na_svetini45 Celje - vruncev_dom_na_svetini46 Celje - vruncev_dom_na_svetini47 Celje - vruncev_dom_na_svetini48
Diskusija o izletu Celje - Vrunčev dom na Svetini ()