gorovja / KaravankeKoča na Naravskih ledinah / Ciganija - Koča na Naravskih ledinah

Ciganija - Koča na Naravskih ledinah

Izhodišče: Ciganija (1100 m)
Cilj: Koča na Naravskih ledinah (1072 m)
Zahtevnost smučanja: nezahtevno
Višinska razlika: -28 m
Zemljevid: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000

Najprej se zapeljemo v Šoštanj, nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri Črne na Koroškem. Le malo za prelazom Spodnje Sleme pa bomo opazili cesto, ki se usmeri desno v smeri Uršlje gore (odcep je označen). Tej cesti, ki je v zimskem času plužena in običajno posipana sledimo približno 1,5km do križišča ob katerem opazimo križ in številne planinske table. Parkiramo na parkirišču ob cesti.
Iz Črne na Koroškem pa se peljemo v smeri Šoštanja. Le malo pred prelazom Spodnje Sleme pa opazimo cesto, ki se z glavne odcepi ostro levo v smeri Uršlje gore. Naprej sledi zgornjemu opisu.

S parkirišča nadaljujemo po desni cesti v smeri Uršlje gore in Naravskih ledin. Cesta gre takoj v gozd, kjer se nato brez večjih sprememb višine nadaljuje do prevala med Kotnikovim in Kavnikovim vrhom. Še naprej nadaljujemo v smeri Uršlje gore po cesti, ki se od tu naprej začne strmeje spuščati. Cesta se nato zravna in nas po približno 45 minutah hoje od izhodišča pripelje do nekoliko večjega križišča pri kmetiji Križan.
Tu nadaljujemo po levi cesti v smeri Naravskih ledin (naravnost Uršlja gora). Cesta nas nato mimo lovske koče v nekaj minutah pripelje do naslednjega križišča, kjer nadaljujemo po desni zgornji cesti (levo Žerjav). Cesta nato preide iz gozda na razgledna travnata pobočja s katerih se nam odpre lep razgled, ki seže od bližnjega Smrekovca do Pece. Cesta se nato vrne v gozd in nas po krajšem vzponu pripelje na naslednje križišče.
Nadaljujemo levo v smeri Naravskih ledin (desno Uršlja gora po cesti) po cesti, ki z južnih preide na severna pobočja. Nato sledi še kratek spust in na levi strani bomo opazili kočo na Naravskih ledinah do katere imamo le še nekaj 10 korakov lahkotne hoje.

Ob poti: Križan (1040m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Dom na Uršlji gori, Uršlja gora (Plešivec)
Ciganija - koca_na_naravskih_ledinah1
Ciganija - koca_na_naravskih_ledinah18
Ciganija - koca_na_naravskih_ledinah19
Ciganija - koca_na_naravskih_ledinah20
Diskusija o izletu Ciganija - Koča na Naravskih ledinah ()