gorovja / Goriško, Notranjsko in Snežniško hribovjeDolina Drage / Dolina Drage - Dolina Drage

Dolina Drage - Dolina Drage (Gozdna učna pot Draga)

Izhodišče: Dolina Drage (310 m)
Cilj: Dolina Drage (310 m)
Ime poti: Gozdna učna pot Draga
Zemljevid: Ljubljana - okolica 1:50.000

Najprej se zapeljemo na Ig, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Škofljici. Na koncu Iga, v ostrem levem ovinku bomo opazili stransko cesto, ki z glavne zavije v desno (smer naravnost). Omenjena cesta nas nato skozi vas Kremenica pripelje do križišča, kjer se v desno odcepita dve cesti proti Dragi (usmerimo se na drugo cesto). Tej cesti nato sledimo do parkirišča ob Velikem ribniku in lovskemu domu.

Ob parkirišču ter ob Velikem ribniku se začne gozdna učna pot Draga, ki nas takoj za parkiriščem s ceste povede desno, čez travnik v gozd, skozi katerega nadaljujemo po kolovozu. Kolovoz že kmalu zavije desno, nato pa se nekaj časa prečno vzpenja, za tem pa polkrožno zavije levo. Na tem delu se nam prehodno odpre nekaj razgleda na del Ljubljanskega barja in na Kamniško Savinjske Alpe, nato pa pot preide na del, kjer so ob poti precej pogoste učne table. V nadaljevanju nas pot pripelje do naselja Dobravica, kjer ko stopimo na cesto nadaljujemo levo navzdol, nato pa na koncu vasi opazimo oznake za učno pot, ki nas ponovno povedejo v gozd, kjer se pot nadaljuje po kolovozu. Nekaj časa pot še poteka brez večjih sprememb višine, nato pa se postopoma prične vidneje spuščati, na razpotjih pa sledimo oznakam za učno pot, če teh ni, pa sledimo bolje uhojeni poti. Sledi nekoliko daljši spust, nato pa že dosežemo makadamsko cesto, po kateri se ob ribnikih sprehodimo nazaj do izhodišča.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2016 (avgust).

Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Dolina Drage - dolina_drage1 Dolina Drage - dolina_drage2 Dolina Drage - dolina_drage3 Dolina Drage - dolina_drage4 Dolina Drage - dolina_drage5 Dolina Drage - dolina_drage6 Dolina Drage - dolina_drage7 Dolina Drage - dolina_drage8 Dolina Drage - dolina_drage9 Dolina Drage - dolina_drage10 Dolina Drage - dolina_drage11 Dolina Drage - dolina_drage12 Dolina Drage - dolina_drage13 Dolina Drage - dolina_drage14 Dolina Drage - dolina_drage15 Dolina Drage - dolina_drage16 Dolina Drage - dolina_drage17 Dolina Drage - dolina_drage18 Dolina Drage - dolina_drage19 Dolina Drage - dolina_drage20 Dolina Drage - dolina_drage21 Dolina Drage - dolina_drage22 Dolina Drage - dolina_drage23 Dolina Drage - dolina_drage24 Dolina Drage - dolina_drage25
Diskusija o izletu Dolina Drage - Dolina Drage (Gozdna učna pot Draga)