gorovja / Kamniško Savinjske AlpeStoržič / Dom pod Storžičem - Storžič

Dom pod Storžičem - Storžič (po jugozahodnem žlebu)

Izhodišče: Dom pod Storžičem (1123 m)
Cilj: Storžič (2132 m)
Ime poti: po jugozahodnem žlebu
Ogledov: 12020

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Ljubelj (Tržič), nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Ljubelju. Tik pred črpalko v Bistrici pri Tržiču zapustimo glavno cesto in z vožnjo nadaljujemo desno v smeri Tržiča. V nadaljevanju se peljemo skozi Tržič v smeri Dolžanove soteske, nato pa pri koncu mesta nadaljujemo desno v smeri Loma pod Storžičem in Grahovš. Pri koncu vasi Grahovše se asfalt konča, mi pa naprej makadamski cesti sledimo v smeri Doma pod Storžičem. Tej v zgornjem delu bolj strmi makadamski cesti, nato sledimo do parkirišča v bližini Doma pod Storžičem.

Z izhodišča v bližini Doma pod Storžičem še kratek čas nadaljujemo po cesti (smer Storžič), nato pa se usmerimo na vzporedno planinsko pot, ki se zložno vzpenja ob robu travnika. Na zgornjem delu travnika prispemo do manjše lesene koče, kjer se pot razcepi na dva dela. Mi izberemo rahlo desno pot (levo Storžič skozi Žrelo in čez Škarjev rob), ki se nadaljuje po in ob razmeroma strmem kolovozu. Pot se višje nekoliko položi in zavije v desno. V nadaljevanju se nekaj časa prečno vzpenjamo proti desni, nato pa prispemo ob rob strme grape, preko katere se prečno vzpnemo do bližnjega širokega kolovoza, katerega pa dosežemo ravno na njegovem koncu. Omenjeni kolovoz takoj zapustimo in pot nadaljujemo rahlo levo v gozd. Nekaj časa nadaljujemo skozi gozd, po poti, ki se nekaj časa zložno spušča, nato pa prispemo do manjšega razpotja, od koder nadaljujemo v smeri Male Poljane.
Od razpotja naprej se pot ponovno prične vzpenjati, le ta pa ves čas preči pobočja proti desni. Višje dosežemo kolovoz, po katerem se hitro sprehodimo do bližnje Male Poljane.
Z Male Poljane, od koder se nam priključi pot iz Zaloga ter pot iz Povelj, nadaljujemo levo v smeri Velike Poljane (rahlo desno Zavetišče v Gozdu, desno Tolsti vrh). Pot, ki naprej poteka po kolovozu, gre hitro v gozd, skozi katerega se nato prečno vzpenja. Po nekaj minutah hoje pridemo do razglednega pobočja, s katerega se nam odpre lep pogled na okoliške gore. Le nekoliko naprej kolovoz zavije v desno in nas po krajšem vzponu pripelje na zgornji rob Velike Poljane, od koder se lahko v minuti ali dveh spustimo do Koče na Veliki Poljani, sicer pa nadaljujemo levo v smeri Storžiča.
Pot naprej se nadaljuje po grebenu Psice (Psica je nekakšen zahodni predvrh Storžiča), kateremu se občasno umakne nekoliko v desno. Po približno polurnem vzponu od razpotja na Veliki Poljani, pa prispemo na naslednje označeno razpotje, ki se nahaja pod vrhom Psice.
Na omenjenem razpotju se v levo nadaljuje zelo zahtevna pot po grebenu Psice, mi pa nadaljujemo desno v smeri lažje poti na Storžič. Od razpotja naprej se pot večkrat prečno spusti in ponovno vzpne, vodi pa nas po pobočjih Psice, s katerih se nam občasno odpre nekaj razgleda, sicer pa pot prvi del prečenja večinoma poteka skozi gozd. Po nadaljnjih 30 minutah hoje prispemo na razpotje, kjer se prečenje konča, priključimo pa se poti, ki vodi na Storžič po jugozahodnem žlebu.
Omenjeni poti sledimo levo navzgor (desno navzdol planina Javornik, Povlje, prispemo pa lahko tudi do zaselka Laško in vasice Bašelj) ter se pričnemo strmo vzpenjati po poti, ki nas vodi po jugozahodnem žlebu Storžiča. Po omenjenem žlebu, s katerega se nam odpirajo vedno lepši razgledi proti Gorenjski, se vzpenjamo še dobro uro, nato pa pot zavije nekoliko v desno in nas pripelje na jugozahodni greben Storžiča, kjer se nam z desne priključi neoznačena pot, ki vodi po omenjenem grebenu.
Nadaljujemo po grebenu, označena pot pa nato zavije rahlo v desno in kmalu se nam priključijo še druge poti od Doma pod Storžičem ter Kališča. Od tu do vrha, ki ga že vidimo pred seboj, nato sledi le še kratek vzpon ob čudovitih razgledih.
Dom pod Storžičem - Mala Poljana 1:00, Mala Poljana - Velika Poljana 15 minut, Velika Poljana - Storžič 2:35.

Ob poti: Mala Poljana (1325m), Velika Poljana (1410m)
Dom pod Storžičem - storzic1 Dom pod Storžičem - storzic2 Dom pod Storžičem - storzic3 Dom pod Storžičem - storzic4 Dom pod Storžičem - storzic5 Dom pod Storžičem - storzic6 Dom pod Storžičem - storzic7 Dom pod Storžičem - storzic8 Dom pod Storžičem - storzic9 Dom pod Storžičem - storzic10 Dom pod Storžičem - storzic11 Dom pod Storžičem - storzic12 Dom pod Storžičem - storzic13 Dom pod Storžičem - storzic14 Dom pod Storžičem - storzic15 Dom pod Storžičem - storzic16 Dom pod Storžičem - storzic17 Dom pod Storžičem - storzic18 Dom pod Storžičem - storzic19 Dom pod Storžičem - storzic20 Dom pod Storžičem - storzic21 Dom pod Storžičem - storzic22 Dom pod Storžičem - storzic23 Dom pod Storžičem - storzic24 Dom pod Storžičem - storzic25 Dom pod Storžičem - storzic26 Dom pod Storžičem - storzic27 Dom pod Storžičem - storzic28 Dom pod Storžičem - storzic29 Dom pod Storžičem - storzic30 Dom pod Storžičem - storzic31 Dom pod Storžičem - storzic32 Dom pod Storžičem - storzic33 Dom pod Storžičem - storzic34 Dom pod Storžičem - storzic35 Dom pod Storžičem - storzic36 Dom pod Storžičem - storzic37 Dom pod Storžičem - storzic38 Dom pod Storžičem - storzic39 Dom pod Storžičem - storzic40 Dom pod Storžičem - storzic41 Dom pod Storžičem - storzic42 Dom pod Storžičem - storzic43 Dom pod Storžičem - storzic44 Dom pod Storžičem - storzic45 Dom pod Storžičem - storzic46 Dom pod Storžičem - storzic47 Dom pod Storžičem - storzic48 Dom pod Storžičem - storzic49 Dom pod Storžičem - storzic50 Dom pod Storžičem - storzic51 Dom pod Storžičem - storzic52 Dom pod Storžičem - storzic53 Dom pod Storžičem - storzic54 Dom pod Storžičem - storzic55 Dom pod Storžičem - storzic56 Dom pod Storžičem - storzic57 Dom pod Storžičem - storzic58 Dom pod Storžičem - storzic59
Diskusija o izletu Dom pod Storžičem - Storžič (po jugozahodnem žlebu)
seinfeld
4.11.2017
Po tej poti sem sicer šel navzdol, rad bi le omenil, da je v drugi polovici precej strma. Nič kaj veliko manj kot pot na Grintovec čez streho.
So pa pogledi na pečine Psice čudoviti.