Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

gorovja / Julijske AlpeMala Mojstrovka / Erjavčeva koča na Vršiču - Mala Mojstrovka

Erjavčeva koča na Vršiču - Mala Mojstrovka (Hanzova pot)

Izhodišče: Erjavčeva koča na Vršiču (1525 m)
Cilj: Mala Mojstrovka (2332 m)
Ime poti: Hanzova pot
Zahtevnost: zelo zahtevna označena pot
Zemljevid: Kranjska Gora 1:30.000
Priporočena oprema (poletje): čelada, komplet za samovarovanje
Priporočena oprema (zima): čelada, komplet za samovarovanje, cepin, dereze

Iz Kranjske Gore se po cesti, ki vodi preko prelaza Vršič peljemo proti Bovcu ali obratno. Med 22. in 23. serpentino vršiške ceste bomo prišli do parkirišča pod Erjavčevo kočo, kjer parkiramo.

Od Erjavčeve koče na Vršiču oz. s parkirišča ob koči najprej previdno prečimo glavno cesto, nato pa nadaljujemo po pešpoti v smeri Slemenove špice, Male Mojstrovke po Hanzovi poti in Doma v Tamarju. Široka in dobro uhojena, večinoma kamnita pot se nato najprej vzpne do zadnje serpentine na kranjskogorski strani, kjer zavije nekoliko v desno ter se v nadaljevanju razmeroma strmo vzpenja. Med vzponom nas pot vodi skozi pasove ruševja in med redkimi macesni. Ob lepih pogledih na Špikovo skupino, Škrlatico, Prisojnik, Vršič... kmalu dosežemo razpotje, kjer se priključimo še nekoliko bolj obiskani poti s prelaza Vršič.
Tu nadaljujemo desno ter se mimo nekaj metrov oddaljenega razgledišča v nekaj minutah povzpnemo na preval Vratca (1799 m), kjer je naslednje označeno razpotje.
Z razpotja nadaljujemo levo v smeri označene poti na Malo Mojstrovko in neoznačene poti proti Slemenu (naravnost markirana pot proti Slemenu in Slemenovi špici, desno neoznačena pot na Prednje Robičje). Prečno pot pod ostenji Šitne glave po nekaj 10 korakih zapustimo in z vzponom nadaljujemo levo na Hanzovo pot (naravnost neoznačena pot proti Slemenu). Pot naprej se s pomočjo številnih klinov strmo vzpne in nas višje pripelje do prvih jeklenic, ki so nato naš "stalni" spremljevalec. Še naprej odlično zavarovana pot pa nas naprej vodi po izpostavljenih policah in grapah strmo navzgor. Pot, ki je izpostavljena padajočemu kamenju pa se postopoma položi in z leve se nam priključi neoznačena pot od Šitne glave. Po nadaljnjih nekaj minutah strmina še dodatno popusti in pot nas pripelje na bolj raven svet, katerega obidemo po desni strani. Naprej se pot približa grebenu, mi pa pred seboj zagledamo Mangart in Jalovec. Tu pot zavije rahlo levo in nas pripelje do strmega dela poti. S pomočjo nekaj klinov, v glavnem pa brez varoval se povzpnemo po strmem vršnem pobočju Male Mojstrovke do njenega razglednega vrha.

Ob poti: Vratca (1799m)
Erjavčeva koča na Vršiču - mala_mojstrovka38
Erjavčeva koča na Vršiču - mala_mojstrovka39
Erjavčeva koča na Vršiču - mala_mojstrovka40
Diskusija o izletu Erjavčeva koča na Vršiču - Mala Mojstrovka (Hanzova pot)
mkrasev
16.8.2015
prehodila v četrtek 13.08.. pot je čudovita, lepo varovana in malček razgibana, luštna za poplezat. popoldne je bila prijetna senca. sestop po južni poti, po melišču te kar odnese dol. nasmeh
masker
13.8.2018
Včeraj sem opravil vzpon na Mojstrovko, pa še na Veliko in zadnjo. Super doživetje. Zahvalil bi se rad Katarini, ki mi je ponudila pripomoček za odpravo mišičnega krča . Hvala. Živijo planinci in planine.nasmehnasmehnasmeh