GEOSS - Dom Ušte - Žerenk (mimo sv. Florjana)

Izhodišče: GEOSS (645 m)
Cilj: Dom Ušte - Žerenk (658 m)
Ime poti: mimo sv. Florjana
Zemljevid: Ljubljana - okolica 1:50.000

a) S ceste Ljubljana - Litija, v naselju Spodnji Hotič, zapeljemo levo (iz smeri Litije desno) v smeri naselja Vače. Sledi vzpon do omenjene vasi, od koder gremo levo, nato pa sledimo oznakam za GEOSS. V naselju Spodnja Slivna prispemo do Gostilne Vrabec, od koder je do parkirišča ob GEOSS-u le še dobrih 100 m vožnje.
b) S ceste Moravče - Izlake, v naselju Kandrše, pri Trata baru, zavijemo desno (iz smeri Izlak levo) na cesto v smeri GEOSS-a. Sledi nekaj vzpona, nato pa iz križišča nadaljujemo desno (levo Vače) in tudi v naslednjih križiščih sledimo oznakam za GEOSS. Parkiramo na urejenem parkirišču ob GEOSS-u.

Od GEOSS-a se vrnemo do Gostilne Vrabec, od tam pa nadaljujemo naravnost v smeri Gore. Odcep k pustolovskemu parku GEOSS obidemo po levi strani, nato pa nadaljujemo po nekoliko slabši cesti v smeri Gore, ki preči pobočja proti desni. Sprva nam pot nudi lepe razglede, nato pa prehodno preide v gozd, kjer nas mimo križa pripelje do križišča ob robu zaselka Zgornja Gora.
Tu gremo levo ter sledimo oznakam za pot okrog Slivne. Nad zaselkom cesta postane bolj strma in nas v nekaj minutah pripelje do cerkve sv. Florjana, od katere se nam odpre lep pogled na Posavsko hribovje, ob lepi vidljivosti pa razgled seže vse do Alp.
Od cerkve nadaljujemo po cesti, ki prehodno preide v gozd ter se večinoma zmerno vzpenja. Višje stopimo iz gozda in mimo lovske opazovalnice prispemo do razpotja, kjer se priključimo markirani poti, ki vodi preko oz. mimo Pivklja.
Še naprej nadaljujemo po cesti, po njej pa mimo znamenja prispemo do zaselka Štance Laze, za katerim se cesta prične vidneje spuščati. Pred ostrim desnim ovinkom se nam odpre lep razgled na okoliško hribovje, makadamska cesta pa nižje postane asfaltna. Nadaljujemo spust, na križiščih pa nadaljujemo naravnost. Nižje se cesta položi, nato pa nas vodi mimo ranča pr Oselet, za katerim gremo rahlo desno, na pot, ki preči pas gozda in nas hitro pripelje do Planinskega doma Ušte - Žerenk.
GEOSS - sv. Florjan 0:35, sv. Florjan - Dom Ušte-Žerenk 1:05.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2018 (december).

Ob poti: Zgornja Gora (645m), Sveti Florjan (Zgornja Gora) (698m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: GEOSS, Sveti Florjan (Zgornja Gora), Dom na Zgornji Slivni, Slivna (Pivkelj)
GEOSS - dom_uste_-_zerenk1 GEOSS - dom_uste_-_zerenk2 GEOSS - dom_uste_-_zerenk3 GEOSS - dom_uste_-_zerenk4 GEOSS - dom_uste_-_zerenk5 GEOSS - dom_uste_-_zerenk6 GEOSS - dom_uste_-_zerenk7 GEOSS - dom_uste_-_zerenk8 GEOSS - dom_uste_-_zerenk9 GEOSS - dom_uste_-_zerenk10 GEOSS - dom_uste_-_zerenk11 GEOSS - dom_uste_-_zerenk12 GEOSS - dom_uste_-_zerenk13 GEOSS - dom_uste_-_zerenk14 GEOSS - dom_uste_-_zerenk15 GEOSS - dom_uste_-_zerenk16 GEOSS - dom_uste_-_zerenk17 GEOSS - dom_uste_-_zerenk18 GEOSS - dom_uste_-_zerenk19 GEOSS - dom_uste_-_zerenk20 GEOSS - dom_uste_-_zerenk21 GEOSS - dom_uste_-_zerenk22 GEOSS - dom_uste_-_zerenk23 GEOSS - dom_uste_-_zerenk24 GEOSS - dom_uste_-_zerenk25 GEOSS - dom_uste_-_zerenk26 GEOSS - dom_uste_-_zerenk27 GEOSS - dom_uste_-_zerenk28 GEOSS - dom_uste_-_zerenk29 GEOSS - dom_uste_-_zerenk30 GEOSS - dom_uste_-_zerenk31 GEOSS - dom_uste_-_zerenk32 GEOSS - dom_uste_-_zerenk33 GEOSS - dom_uste_-_zerenk34 GEOSS - dom_uste_-_zerenk35 GEOSS - dom_uste_-_zerenk36 GEOSS - dom_uste_-_zerenk37 GEOSS - dom_uste_-_zerenk38 GEOSS - dom_uste_-_zerenk39
Diskusija o izletu GEOSS - Dom Ušte - Žerenk (mimo sv. Florjana)