gorovja / Zasavsko - Posavsko hribovje in DolenjskaSv. Miklavž na Goropečah / Gorjuša - Sv. Miklavž na Goropečah

Gorjuša - Sv. Miklavž na Goropečah

Izhodišče: Gorjuša (317 m)
Cilj: Sv. Miklavž na Goropečah (401 m)
Zemljevid: Ljubljana - okolica 1:50.000

Štajersko avtocesto zapustimo na izvozu Domžale, nato pa sledimo oznakam za grad Krumperk. Cesta nas nato vodi mimo skakalnic SSK Sam Ihan ter se nadaljuje ob visokonapetostnem daljnovodu. Sledi nekaj vzpona, nato pa prispemo do manjšega prevala, kjer prečimo markirano pot Domžale - Murovica. Tu parkiramo na primernem mestu ob lesenem znamenju. Parkiramo še pred gradom Krumperk in naseljem Gorjuša.

V bližini znamenja opazimo markacije, ki nas usmerijo na kolovozno pot, ki se prične vzpenjati proti jugu. Zmerno strma pot nas v glavnem vodi skozi gozd, višje pa se nam priključi še nekaj neoznačenih poti z bližnjih izhodišč. Tej poti, kjer na razpotjih sledimo sicer redkim markacijam, nato sledimo vse do Velikega vrha, kjer se nahaja vpisna skrinjica z vpisno knjigo.
Z Velikega vrha nadaljujemo naravnost, po poti, ki se prične zmerno spuščati, na razpotjih pa sledimo sicer redkim markacijam. Nekoliko nižje prispemo iz gozda ter se lahkotno vzpnemo preko travnika do makadamske ceste, kjer je označeno razpotje.
Po markirani poti se nadaljuje pot proti Sv. Trojici, mi pa se po makadamski cesti v minuti ali dveh nadaljnje hoje povzpnemo do cerkve sv. Kunigunde.
Od cerkve se vrnemo za zadnjega razpotja, nato pa nadaljujemo v smeri Oklega in Sv. Trojice. Ko nekaj minut naprej zapustimo gozd, prečimo traso visokonapetostnih daljnovodov, za tem pa prispemo do Konjeniškega centra Brdo pri Ihanu, kjer stopimo na asfaltno cesto. Po asfaltni cesti se najprej nekoliko spustimo do križišča, ob katerem se nahaja kapelica, nato pa se vzpnemo po cesti, ki se nadaljuje levo od kapelice (do cerkve sv. Miklavža lahko prispemo tudi, če pri kapelici nadaljujemo po cesti, ki se nadaljuje po desni strani kapelice).
Pot naprej nas vodi po asfaltni cesti proti naselju Dobovlje, mi pa jo le nekaj minut naprej, na levem ovinku zapustimo in nadaljujemo desno na kolovoz. Sprva nas pot vodi še dokaj blizu asfaltne ceste, nato pa zavije nekoliko v desno, višje pa nas pripelje na manjše razpotje, kjer nadaljujemo po rahlo desnem kolovozu (rahlo levo lahko prispemo v Dobovlje ali do Oklega). Kolovozu, ki v rahlem vzponu preči pobočja proti desni, nato sledimo vse do cerkve sv. Miklavža na Goropečah.
Izhodišče - Veliki vrh 20 minut, Veliki vrh - Tabor 15 minut, Tabor - Sv. Miklavž 40 minut.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2018 (januar).

Ob poti: Veliki vrh (Križentaver) (419m), Sv. Kunigunda na Taboru nad Ihanom (377m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Oklo nad Ihanom, Sveta Trojica (nad Dobom) (1 h 15 min)
Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah1 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah2 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah3 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah4 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah5 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah6 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah7 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah8 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah9 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah10 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah11 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah12 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah13 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah14 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah15 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah16 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah17 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah18 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah19 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah20 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah21 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah22 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah23 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah24 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah25 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah26 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah27 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah28 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah29 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah30 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah31 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah32 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah33 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah34 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah35 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah36 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah37 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah38 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah39 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah40 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah41 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah42 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah43 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah44 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah45 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah46 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah47 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah48 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah49 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah50 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah51 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah52 Gorjuša - sv_miklavz_na_goropecah53
Diskusija o izletu Gorjuša - Sv. Miklavž na Goropečah ()