gorovja / Goriško, Notranjsko in Snežniško hribovjeSoteska Pekel 5. slap / Gostišče Pekel - Soteska Pekel 5. slap

Gostišče Pekel - Soteska Pekel 5. slap (čez Pristavo)

Izhodišče: Gostišče Pekel (350 m)
Cilj: Soteska Pekel 5. slap (570 m)
Ime poti: čez Pristavo
Zahtevnost smučanja: delno zahtevno
Zemljevid: Ljubljana - Okolica 1:50.000

Z Vrhnike ali Podpeči se zapeljemo v Borovnico. Tu pa zavijemo v vas Brezovica pri Borovnici. Takoj, ko cesta s podvozom preči železniško progo zavijemo desno. Tej cesti sledimo do parkirišča na koncu ceste.

S parkirišča se usmerimo na široko turistično pot. Po nekaj korakih hoje na desni strani ob travniku zagledamo mlin za katerim se desno odcepi pot v smeri Pokojišča. Širok kolovoz nas skozi gozd v zmernem vzponu pripelje do ceste pri zaselku Pristava. Ko pridemo na cesto se usmerimo levo, nato pa takoj desno na kolovoz, ki se rahlo vzpenja čez travnik. Ko nas kolovoz pripelje do roba gozda se usmerimo na strm kolovoz, ki je markiran. Strmina kolovoza po dobrih 15 minutah popusti in se nadaljuje skoraj vodoravno. Ko nas pripelje do ceste se usmerimo levo in cesti sledimo le tri minute. Tu se pri kažipotih usmerimo levo na kolovoz, ki se začne spuščati. Le ta nas kmalu pripelje na razpotje, kjer se usmerimo desno k 5. slapu. Do njega pridemo po nadaljnjem krajšem spustu.

Gostišče Pekel - soteska_pekel_5_slap1
Gostišče Pekel - soteska_pekel_5_slap9
Gostišče Pekel - soteska_pekel_5_slap10
Gostišče Pekel - soteska_pekel_5_slap11
Diskusija o izletu Gostišče Pekel - Soteska Pekel 5. slap (čez Pristavo)
godlike
29.4.2012
Ker sem prečesal celotno stran in nisem našel nikjer kontakta (samo oglaševanje zmeden), bom tukaj napisal.

Opis do 5. slapa po soteski ne deluje (500 - internal server error).
Ljubljana
16.8.2017
Na podlagi opisa poti ne boste nikoli prišli do cilja. Navodila so pomanjkljiva in netočna. Razmere na terenu so se zelo spremenile. Odsvetujem pot čez Pristavo.
Lp.
anazala
6.10.2017
Katera pot je potem najbolj primerna, da vidim vse slapove. Kako nadaljevati pot, da se ne izgubim.
mihamiha
Mi gremo vedno tako, da od parkirišča pri gostišču samo nadaljujemo naravnost, mimo začetnih informacijskih tabel v gozd. Po mostičku prečimo potok in nadaljujemo ves čas ob potoku navzgor in sledimo oznakam. Ta pot je že opisana kot: Gostišče Pekel - Soteska Pekel 5. slap (po soteski).