Najvzhodnejši dvatisočak v Sloveniji je?

Kordeževa glava

Mala Raduha

Velika Zelenica

Ojstrica

gorovja / Škofjeloško, Cerkljansko hribovje in JelovicaBabji zob / Gozdarska koča Rovtarica - Babji zob

Gozdarska koča Rovtarica - Babji zob (čez Žontarico)

Izhodišče: Gozdarska koča Rovtarica (1089 m)
Cilj: Babji zob (1128 m)
Ime poti: čez Žontarico

a) Najprej se zapeljemo v Škofjo Loko, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Železnikom. V Železnikih zavijemo desno za smer Rudno, Dražgoše in Bohinjska Bistrica. Proti Dražgošam se peljemo do kraja Rudno, tam pa nadaljujemo rahlo levo v smeri Bohinjske Bistrice. Naprej se kar nekaj časa peljemo po makadamski cesti, ki se prvih 10 km zmerno vzpenja, nato pa se prične spuščati proti gozdarski koči na Rovtarici, kjer na primernem mestu ob križišču večih cest parkiramo.
b) Zapeljemo se v Bohinjsko Bistrico ter z vožnjo nadaljujemo proti Soriški planini. Po nekaj kilometrih vzpona prispemo na križišče, kjer se ostro v desno odcepi cesta proti Soriški planini, mi pa nadaljujemo naravnost v smeri Železnikov in Škofje Loke. V nadaljevanju cesta postane makadamska, mi pa ji sledimo do gozdarske koče na Rovtarici, kjer na primernem mestu ob križišču večih cest parkiramo.

Z Rovtarice se usmerimo na cesto v smeri Vodic, Planinskega doma Goška Ravan in Selske planine. Cesta se najprej vzpne mimo nekaj koč, nato pa preide v gozd, kjer nas hitro pripelje na označeno križišče. S križišča nadaljujemo naravnost v smeri Goške Ravni (levo Počitniški dom Goričane), mi pa vzpenjajoči cesti sledimo do naslednjega križišča pri spomeniku NOB.
Tu nadaljujemo naravnost (levo Selska planina 1 minuta) ter pri vzponu po makadamski cesti spregledamo desni odcep, ko pa prispemo do križišča, kjer se odcepi cesta v levo, pa se usmerimo levo (naravnost Goška Ravan).
V nadaljevanju se cesta še nekaj časa vzpenja, tako da se nam občasno odpre celo nekaj razgleda proti Karavankam. Nekoliko višje prispemo na manjše križišče, kjer nadaljujemo desno. Za križiščem se cesta najprej položi, nato pa se postopoma prične spuščati. Sledi razmeroma dolg spust, nato pa prispemo na nekoliko večje križišče, katero se nahaja nekoliko nad planino Tamar (planina od križišča ni vidna).
Tu nadaljujemo desno (levo Počitniški dom Goričane) ter pot nadaljujemo po cesti, ki se nadaljuje nad planino Tamar. V naslednjem križišču, ki se nahaja le nekaj 100 m naprej nadaljujemo rahlo levo (desno Ribenska in Grofova planina), mi pa cesti sledimo do naslednjega označenega križišča. Pri omenjenem križišču se v levo odcepi cesta proti Oblakovi planini in planini Tamar (tudi Povšinova planina), mi pa nadaljujemo rahlo desno in cesti sledimo do naslednjega križišča, ob katerem opazimo manjše znamenje.
Tu nadaljujemo levo navzdol na ožjo cesto, po kateri se hitro spustimo do Ravni, kjer stoji vikend hiša. Za hišo gre cesta v gozd ter se postopoma spremeni v kolovoz. Po krajšem prečnem vzponu, pa se že precej slab kolovoz razcepi na več delov, mi pa nadaljujemo po tistem, na katerega nas usmerjajo puščice na drevesih. Po krajšem spustu se kolovoz dokončno spremeni v lepo sledljivo gozdno stezico, le ta pa nas hitro pripelje na rob Jelovice. Nekaj časa se zmerno vzpenjamo ob prepadnem in občasno razglednem robu, nato pa prispemo na "vrh" Babjega zoba, od koder sledi le še kratek spust do razglednega pomola in vpisne skrinjice na Babjem zobu.

Gozdarska koča Rovtarica - babji_zob1
Gozdarska koča Rovtarica - babji_zob49
Gozdarska koča Rovtarica - babji_zob50
Gozdarska koča Rovtarica - babji_zob51
Diskusija o izletu Gozdarska koča Rovtarica - Babji zob (čez Žontarico)