Kako se imenuje plezalna pot, ki vodi na Krn?

Pot Silva Korena

Pot Lojzeta Rekarja

Hanzova pot

Kopiščarjeva pot

Kopinškova pot

Kremžarjeva pot

gorovja / Kamniško Savinjske AlpeDobrča / Hudi Graben - Dobrča

Hudi Graben - Dobrča (mimo Koče na Dobrči)

Izhodišče: Hudi Graben (670 m)
Cilj: Dobrča (1634 m)
Ime poti: mimo Koče na Dobrči

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice, pri razcepu Podtabor nadaljujemo v smeri Ljubelja in Tržiča. Z vožnjo nadaljujemo po hitri cesti proti Ljubelju, nato pa tik pred črpalko zavijemo desno v smeri Tržiča in Begunj. Cesta se nato prične spuščati, mi pa v prvem križišču nadaljujemo levo (smer Begunje) v podvoz, skozi katerega pridemo v Bistrico pri Tržiču. Nekoliko naprej nas oznaka za Begunje usmeri desno na ožjo in vzpenjajočo cesto, kateri nato sledimo skozi Brezje pri Tržiču do vasi Hudi Graben, kjer na koncu vasi na primernem mestu ob planinskih smernih tablah parkiramo.
Možen je tudi dostop iz Begunj.

Z izhodišča nadaljujemo ob glavni cesti do table za konec naselja Hudi Graben, nekaj metrov za tablo pa se desno navzgor odcepi kolovoz ob katerem bomo opazili tudi tablo z napisom »Dobrča 2h«. Po kolovozu nadaljujemo do prve hiše, nato pa nas markacije usmerijo levo na stezo, ki nas vodi skozi gozd. Kmalu nas pot pripelje na še en kolovoz po katerem se kratek čas vzpenjamo, nato pa nadaljujemo levo po stezi. Kasneje pridemo ponovno na kolovoz po katerem se nato kar nekaj časa vzpenjamo. Kolovoz ima tudi nekaj razpotij, na katerih se držimo rahlo v desno. Pot nato postane nekoliko bolj strma in nas pripelje do razpotja, kjer se nam z leve strani priključi pot od Zadnje vasi.
Nadaljujemo naravnost po razmeroma strmi poti, ki še naprej poteka skozi gozd. Višje stopimo na slabšo gozdno cesto, po kateri se v nekaj 10 korakih sprehodimo do širše makadamske ceste. Omenjeno cesto le prečimo, saj nas markacije usmerijo na peš pot, ki višje še nekajkrat preči omenjeno cesto. Omenjeni peš poti, ki se občasno kar precej strmo vzpenja, nato sledimo vse do Koče na Dobrči.
V bližini Koče na Dobrči nas oznake za vrh Dobrče usmerijo na gozdno cesto, po kateri se pričnemo rahlo spuščati proti severu. Po kratkem spustu opazimo smerne table, ki nas usmerijo desno na Podgorsko planino, katere koče obidemo po desni strani. Naprej se vzpnemo čez razgledno travnato pobočje, nato pa pot preide v sprva redek, višje pa vse bolj strnjen gozd. Ko strmina popusti se nam z desne priključita dve poti, mi pa v obeh primerih nadaljujemo naravnost. Pot naprej se ponovno strmeje vzpne in nas po nekaj minutah nadaljnje hoje pripelje na vrh Dobrče.

Ob poti: Koča na Dobrči (1478m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Šentanski vrh
Hudi Graben - dobrca1 Hudi Graben - dobrca2 Hudi Graben - dobrca3 Hudi Graben - dobrca4 Hudi Graben - dobrca5 Hudi Graben - dobrca6 Hudi Graben - dobrca7 Hudi Graben - dobrca8 Hudi Graben - dobrca9 Hudi Graben - dobrca10 Hudi Graben - dobrca11 Hudi Graben - dobrca12 Hudi Graben - dobrca13 Hudi Graben - dobrca14 Hudi Graben - dobrca15 Hudi Graben - dobrca16 Hudi Graben - dobrca17 Hudi Graben - dobrca18 Hudi Graben - dobrca19 Hudi Graben - dobrca20 Hudi Graben - dobrca21 Hudi Graben - dobrca22 Hudi Graben - dobrca23 Hudi Graben - dobrca24 Hudi Graben - dobrca25 Hudi Graben - dobrca26 Hudi Graben - dobrca27 Hudi Graben - dobrca28 Hudi Graben - dobrca29 Hudi Graben - dobrca30 Hudi Graben - dobrca31 Hudi Graben - dobrca32 Hudi Graben - dobrca33 Hudi Graben - dobrca34 Hudi Graben - dobrca35 Hudi Graben - dobrca36 Hudi Graben - dobrca37 Hudi Graben - dobrca38 Hudi Graben - dobrca39 Hudi Graben - dobrca40 Hudi Graben - dobrca41 Hudi Graben - dobrca42 Hudi Graben - dobrca43 Hudi Graben - dobrca44 Hudi Graben - dobrca45 Hudi Graben - dobrca46 Hudi Graben - dobrca47 Hudi Graben - dobrca48 Hudi Graben - dobrca49 Hudi Graben - dobrca50 Hudi Graben - dobrca51 Hudi Graben - dobrca52 Hudi Graben - dobrca53 Hudi Graben - dobrca54 Hudi Graben - dobrca55 Hudi Graben - dobrca56 Hudi Graben - dobrca57 Hudi Graben - dobrca58
Diskusija o izletu Hudi Graben - Dobrča (mimo Koče na Dobrči)