gorovja / KaravankeVeliki vrh (nad Mežiško dolino) / Koča na Pikovem - Veliki vrh (nad Mežiško dolino)

Koča na Pikovem - Veliki vrh (nad Mežiško dolino) (čez Pikov vrh)

Izhodišče: Koča na Pikovem (992 m)
Cilj: Veliki vrh (nad Mežiško dolino) (1165 m)
Ime poti: čez Pikov vrh
Zemljevid: Koroška 1:50.000

Zapeljemo se v Črno na Koroškem, nato pa sledimo oznakam za Podpeco in pozneje Kočo na Pikovem. Parkiramo na parkirišču v bližini Koče na Pikovem.

S parkirišča se sprehodimo do cerkve sv. Helene in Koče na Pikovem, nato pa za cerkvijo nadaljujemo levo na pot v smeri Velikega vrha. Pot naprej nas vodi po slabši makadamski cesti, ki sprva poteka skozi gozd, nato pa preko travnikov, s katerih se nam odpre lep razgled. Za domačijo Pik se cesta spremeni v kolovoz, ob robu gozda pa se v desno odcepi pot na Pikov vrh.
Nadaljujemo v smeri Pikovega vrha ter se pričnemo strmeje vzpenjati skozi gozd po nemarkirani poti. Višje se nam z leve priključi še pot od Pikovega znamenja, mi pa v nekaj minutah nadaljnje hoje prispemo do Pikovega vrha, kjer se nahaja razgledni stolp.
Razgledni stolp obidemo po desni strani, nato pa se sprva nekoliko spustimo po grebenu, nato pa se pot nadaljuje z nekaj krajšimi vzponi in spusti. Ko se že precej približamo Velikemu vrhu, se v desno odcepi pot k Pikovim jamam, mi pa nadaljujemo levo ter se prečno vzpnemo do oddajnikov na Velikem vrhu, vpisna skrinjica pa se nahaja še nekaj korakov naprej proti desni.
Koča na Pikovem - Pikov vrh 30 minut, Koča na Pikovem - Veliki vrh 40 minut.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2018 (maj).

Ob poti: Sveta Helena (992m), Pikov vrh (1149m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Koča na Pikovem, Pikov vrh, Šumahov vrh (25 min), Jesenik
Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino1 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino2 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino3 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino4 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino5 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino6 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino7 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino8 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino9 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino10 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino11 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino12 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino13 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino14 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino15 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino16 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino17 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino18 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino19 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino20 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino21 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino22 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino23 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino24 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino25 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino26 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino27 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino28 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino29 Koča na Pikovem - veliki_vrh_nad_mezisko_dolino30
Diskusija o izletu Koča na Pikovem - Veliki vrh (nad Mežiško dolino) (čez Pikov vrh)