gorovja / Kamniško Savinjske AlpeDom na Okrešlju / Koča pod slapom Rinka - Dom na Okrešlju

Koča pod slapom Rinka - Dom na Okrešlju (Pastirska pot)

Izhodišče: Koča pod slapom Rinka (930 m)
Cilj: Dom na Okrešlju (1396 m)
Ime poti: Pastirska pot
Zahtevnost: delno zahtevna označena pot
Zemljevid: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000
Avtor: nejcf

Zapeljemo se v Luče (do sem iz Mozirja ali čez Kranjski rak) in naprej proti Logarski dolini. Kmalu za vasjo Solčava pridemo na križišče, kjer se levo odcepi cesta v Logarsko dolino. Zavijemo levo proti Logarski dolini (plačilo cestnine) in se peljemo po cesti do parkirišča pri Koči pod slapom Rinka, kjer parkiramo.

S parkirišča se usmerimo na široko turistično pot v smeri slapa Rinka. Po desetih metrih pridemo do razpotja, kjer nadaljujemo desno v smeri Pastirske poti na Okrešelj. Hitro se začnemo v serpentinah vzpenjati po vedno bolj strmem pobočju navzgor. Na nekaj mestih po poti še ležijo drevesa, katerih pa nikjer ni težko prečkati. Po dobre pol ure hoje pot zavije v levo in prečka hudournik, ob katerem smo se ves čas vzpenjali. Nekaj časa prečimo strmejša pobočja, zatem pa se le ta položijo. Po prečkanju še dveh hudournikov (en manjši in en večji) nas pot pripelje v kratek pas ruševja. Do razpotja, kjer se priključimo običajni poti na Okrešelj nas ločita slabi dve minuti hoje. Kmalu pridemo do izvira Savinje. Po krajšem vzponu skozi strnjen gozd se pot položi in nas pripelje do Frischaufovega doma.

Ob poti: Izvir Savinje (1280m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Matkov kot, Kamniška koča na Kamniškem sedlu (1 h 15 min), Bivak pod Mrzlim vrhom (1 h 30 min), Ledinski vrh (2 h), Storžek (2 h 15 min), Velika (Koroška) Baba (3 h), Mrzla gora (3 h), Turska gora (2 h 45 min), Brana (2 h 15 min), Mala Rinka (3 h), Štajerska Rinka (3 h 15 min), Planjava (3 h 15 min), Koroška Rinka (Križ) (3 h 30 min), Kranjska Rinka (3 h 50 min)
Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju1 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju2 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju3 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju4 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju5 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju6 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju7 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju8 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju9 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju10 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju11 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju12 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju13 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju14 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju15 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju16 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju17 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju18 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju19 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju20 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju21
Diskusija o izletu Koča pod slapom Rinka - Dom na Okrešlju (Pastirska pot)