Kako se imenuje plezalna pot, ki vodi na Krn?

Pot Silva Korena

Pot Lojzeta Rekarja

Hanzova pot

Kopiščarjeva pot

Kopinškova pot

Kremžarjeva pot

gorovja / Kamniško Savinjske AlpeTolsti vrh / Lom pod Storžičem - Tolsti vrh

Lom pod Storžičem - Tolsti vrh

Izhodišče: Lom pod Storžičem (696 m)
Cilj: Tolsti vrh (1715 m)
Zahtevnost: delno zahtevna neoznačena pot, lahka označena pot

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Ljubelj (Tržič), nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Ljubelju. Tik pred črpalko v Bistrici pri Tržiču zapustimo glavno cesto in z vožnjo nadaljujemo desno v smeri Tržiča. V nadaljevanju se peljemo skozi Tržič v smeri Dolžanove soteske, nato pa pri koncu mesta nadaljujemo desno v smeri Loma pod Storžičem. Ko prispemo v Lom pod Storžičem, parkiramo na manjšem parkirišču ob cerkvi sv. Katarine Aleksandrijske.

Od cerkve nadaljujemo po cesti, nato pa po nekaj 10 m desno navzdol, na cesto, po kateri se hitro spustimo do dvorišča bližnje stanovanjske hiše, kjer skoraj neopazno prečimo potok Lomščico. Na drugi strani potoka se vzpnemo po makadamski cesti, katera se pri bližnjem nogometnem igrišču spremeni v kolovoz, le ta pa se vzpne čez razgleden travnik. Ko prispemo ob rob gozda, kolovoz zavije v levo ter se le nekaj metrov naprej razcepi na dva dela. Izberemo desni, precej strm kolovoz, po katerem se vzpnemo do mogočnega hudourniškega grabna. Pri hudourniškem grabnu nadaljujemo po desnem kolovozu, ki se v nekaj korakih spusti do drugega, manj izrazitega hudournika. Pri drugem hudourniku nadaljujemo naravnost v gozd, kjer opazimo slabše uhojeno stezico. Steza, ob kateri opazimo nekaj neuradnih markacij (rdeče črte, rdeče pike...), se najprej prečno vzpne proti desni, nato pa preide na neizrazit greben. Nekaj časa se strmo vzpenjamo po grebenu, nato sledi zelo kratek spust in težje sledljiva pot nas pripelje na vse bolj strma pobočja. Slabše vidna, a z nekaj truda ves čas sledljiva stezica, se nadaljuje po strmih pobočjih, ki so na več mestih nevarna za zdrs. Z listjem prekrita in ponekod tudi vlažna pot se kmalu nekoliko položi in nas pripelje ob rob stranskega grebena. Tu, če stopimo na rob, se nam odpre lep pogled proti dolini in okoliškim goram. Nadaljujemo po poti, ki se vzpne nekoliko proti levi in nas pripelje ob spodnji del bližnje dolinice. Tu steza zavije v desno ter se ponovno prične vzpenjati čez bolj strma pobočja. Višje nas pot pripelje na manjši greben, kjer se postopoma položi. Greben kmalu zapustimo, saj slabše vidna stezica zavije levo na pobočja, kjer preči pobočja proti levi. Po krajšem prečenju stopimo iz gozda na rob senožeti, kjer opazimo lovsko opazovalnico in propadajočo leseno kočo.
Tu se steza izgubi, mi pa nadaljujemo desno skozi gozd, skozi katerega se pričnemo strmeje vzpenjati. Sledi še nekaj minut vzpona po nekakšnem brezpotju in "pot" nas pripelje na glavni greben Kriške gore. Tu nadaljujemo levo ter se ob vse lepših razgledih sprehodimo do bližnje Koče na Kriški gori.
Od Koče na Kriški gori nadaljujemo po markirani poti proti Tolstemu vrhu. Pot le nekaj metrov za kočo zavije rahlo v levo (rahlo desno Gozd) ter se prične zložno vzpenjati čez travnato pobočje. Po treh minutah hoje se v levo skoraj neopazno odcepi pot v Grahovše, mi pa nadaljujemo po dobro uhojeni planinski poti, ki se nadaljuje ob glavnem grebenu Kriške gore. V nadaljevanju se pot grebenu nekajkrat umakne na desno stran, nas pa razgledna pot večinoma vodi čez travnata pobočja. Nekoliko naprej se pot vrne na greben, katerega pa dosežemo ravno na izraziti škrbini, kjer se levo navzdol odcepi brezpotna pot v Grahovše (možnost sestopa po melišču).
Pot naprej nas vodi preko pašne ograje, nato pa po desni strani obide Vrata (1591 m). Višje se pot vrne na oz. ob greben ter se nekaj časa le zložno vzpenja. Po nekaj minutah prečenja prispemo do mesta, kjer se pot prične strmo vzpenjati proti predvrhu Tolstega vrha. S predvrha se nam odpre lep razgled na vse strani, nas pa pot naprej vodi po za kratek čas ožjem grebenu. Sledi nekaj spusta skozi gozd, nato pa se pot ponovno prične vzpenjati. Višje se gozd razredči, nas pa vse bolj razgledna pot pripelje na Tolsti vrh.

Ob poti: Koča na Kriški gori (1471m)
Lom pod Storžičem - tolsti_vrh1 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh2 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh3 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh4 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh5 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh6 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh7 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh8 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh9 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh10 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh11 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh12 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh13 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh14 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh15 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh16 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh17 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh18 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh19 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh20 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh21 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh22 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh23 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh24 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh25 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh26 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh27 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh28 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh29 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh30 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh31 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh32 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh33 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh34 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh35 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh36 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh37 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh38 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh39 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh40 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh41 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh42 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh43 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh44 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh45 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh46 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh47 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh48 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh49 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh50 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh51 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh52 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh53 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh54 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh55 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh56 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh57 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh58 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh59 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh60 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh61 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh62 Lom pod Storžičem - tolsti_vrh63
Diskusija o izletu Lom pod Storžičem - Tolsti vrh ()