Kako se imenuje plezalna pot, ki vodi na Krn?

Pot Silva Korena

Pot Lojzeta Rekarja

Hanzova pot

Kopiščarjeva pot

Kopinškova pot

Kremžarjeva pot

gorovja / Biokovo in DalmacijaVošac / Makarska - Vošac

Makarska - Vošac

Izhodišče: Makarska (2 m)
Cilj: Vošac (1422 m)
Zemljevid: Biokovo (32), VI izdaja 2012, M 1:25.000
Avtor: admpsolar

Z avtoceste Split - Ploče se na odcepu Zagvozd usmerimo proti plačljivemu predoru Sveti Ilija, ki nas skozi gorski hrbet Biokovo pripelje na Makarsko rivijero. V krožnem križišču, kmalu po izhodu iz predora se usmerimo proti mestu Makarska, kjer parkiramo v bližini promenade. Če si želimo pot nekoliko skrajšati in prihraniti strošek parkiranja, lahko svoj avtomobil pustimo v vasici Makar, kjer je pod vaškim pokopališčem večje parkirišče.

Iz promenade v Makarski se med občinsko stavbo in pomolom za večje ladje skozi širši prehod usmerimo proti cerkvi svetega Marka. Višje nad cesto je mestna knjižnica, kjer nas na desnem vogalu kamnite ograje pozdravijo prve markacije in začnejo označevati našo pot. Sledimo jim po strmih ozkih Makarskih ulicah, kjer preko mostu prečkamo jadransko magistralo. Sledimo markirani poti v smeri vasi Makar. Vzpenjamo se po strmih asfaltiranih serpentinah, ki nas pripeljejo v vas Makar. Tu je večje parkirišče. Poiščemo prvi smerokaz in sledimo oznaki za Vošac. Pot nas pelje mimo novozgrajenega vodohrana, kjer se začne pot po precej široki iz kamnov zloženi cikcakasti poti dvigovati proti našemu cilju. Po dobri uri hoda nas pot pripelje v borov gozd, kjer se v nujnih primerih lahko oskrbimo z vodo. Borov gozd postaja vse redkejši. Nadaljujemo do razpotja, kjer se lahko usmerimo nazaj proti obalni turistični vasici Tučepi ali proti Velikemu Brdu. Nadaljujemo v smeri Vošca, do koder imamo še dobro uro hoda. Višje se na izjemni razgledni točki pot obrne pod južna ostenja Vošca in nas ob vonju sredozemskih dišavnic pripelje na sedlo Štrbina. Tu je lepa razgledna točka z informacijsko tablo o rastlinstvu in živalstvu v teh krajih. Nadaljujemo po položni poti, kjer v parih minutah dosežemo zadnje razpotje. Odcepimo se levo navzgor in kmalu dosežemo izjemno razgleden vrh, na katerem stoji planinska postojanka na Vošcu.
Za planinsko kočo skrbi SAK Extrem iz Makarske in je v poletnih mesecih večinoma odprta, vendar se pred odhodom raje prepričajmo o tem.

Ob poti: Štrbina (1338m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Sveti Jurij (Biokovo)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim ciljem
Makarska - vosac1 Makarska - vosac2 Makarska - vosac3 Makarska - vosac4 Makarska - vosac5 Makarska - vosac6 Makarska - vosac7 Makarska - vosac8 Makarska - vosac9 Makarska - vosac10 Makarska - vosac11 Makarska - vosac12 Makarska - vosac13 Makarska - vosac14 Makarska - vosac15 Makarska - vosac16 Makarska - vosac17 Makarska - vosac18 Makarska - vosac19 Makarska - vosac20 Makarska - vosac21 Makarska - vosac22 Makarska - vosac23 Makarska - vosac24 Makarska - vosac25 Makarska - vosac26 Makarska - vosac27 Makarska - vosac28 Makarska - vosac29 Makarska - vosac30 Makarska - vosac31 Makarska - vosac32 Makarska - vosac33
Diskusija o izletu Makarska - Vošac ()
smatjaz
29.7.2015
Del GPS sledi je tudi tukaj iz Makarske na Vošac. Lepšega razgleda iz Hrvaških hribov še nisem doživel kot je pogled z Vošca na Jadranske otoke....eek