Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

gorovja / Zasavsko - Posavsko hribovje in DolenjskaVeliki Špiček / Marof pri Pišecah - Veliki Špiček

Marof pri Pišecah - Veliki Špiček

Izhodišče: Marof pri Pišecah (270 m)
Cilj: Veliki Špiček (686 m)
Zahtevnost smučanja: nezahtevno
Zemljevid:
Avtor: fpetel1

Po glavni cesti iz Brežic proti Bizeljskemu v gozdu na križišču zavijemo na levo proti Globokem. V Globokem gremo desno mimo osnovne šole do Pišec, kjer zavijemo levo proti gradu (tebla). Dobrega pol kilometra iz Pišec pridemo do razpotja cest pri jezeru, kjer je tudi smerokaz za grad Pišece. Ob ali takoj za jezerom parkiramo.

Držimo se kolovoza proti gradu. Po dobrih 200m zavijemo desno v hrib, če hočemo do gradu ali pa nadaljujemo naravnost po cesti, kar nam skrajša pot za dobrih 5 minut. Pri gradu si lahko natočimo vodo in nadaljujemo mimo stavbe pod gradom in levo čez travnik do poti, ki nas pripelje nazaj do kolovoza. Vzpenjamo se po bukovem gozdu. Držimo se kolovoza navzgor in rahlo desno, ki postaja nekoliko slabši. Po dobrih 40 minutah od gradu pridemo do markirane poti in lovskega doma. Nad domom je razpotje poti. Lahko gremo po širši ("glavni")markirani poti, ki nas v četrt ure pripelje na vrh ali pa levo mimo spomenika ponesrečenemu lovcu (tudi markirana), kar pa je skoraj 10' daljša vendar meni lepša varianta, primerna za sestop. Na vrhu je vzletišče za zmaje, miza s klopco in križ z vpisno knjigo ter žigom.

Priporočamo: podobni izleti,
Marof pri Pišecah - veliki_spicek23
Marof pri Pišecah - veliki_spicek24
Marof pri Pišecah - veliki_spicek25
Diskusija o izletu Marof pri Pišecah - Veliki Špiček ()
šoni
20.1.2016
Avtor naj prosim preveri če obvlada levo - desno, taki napačni opisi samo zavajajo