Kako se imenuje plezalna pot, ki vodi na Krn?

Pot Silva Korena

Pot Lojzeta Rekarja

Hanzova pot

Kopiščarjeva pot

Kopinškova pot

Kremžarjeva pot

gorovja / Julijske AlpeSlap Boka / Most Boka - Slap Boka

Most Boka - Slap Boka (do razgledne točke)

Izhodišče: Most Boka (400 m)
Cilj: Slap Boka (680 m)
Ime poti: do razgledne točke
Zahtevnost smučanja: delno zahtevno
Zemljevid: Julijske Alpe - zahodni del 1:50.000

Iz Bovca se peljemo proti Kobaridu ali obratno. Pred mostom Boka (iz smeri Kobarida pa za mostom) je parkirišče na katerem parkiramo.

Z izhodišča se najprej sprehodimo do mostu, s katerega se nam odpre lep pogled na slap Boka. Nadaljujemo na drugo stran mosta, od tam pa desno na široko pot v smeri Boke. Široki poti sledimo le nekaj korakov, nato pa nas oznake za razgledno točko Boka usmerijo levo na postopoma vse bolj strmo pešpot. Pot se sprva vzpenja skozi gozd, nato pa nas po približno 20 minutah pripelje ob rob razglednega in mestoma prepadnega grebena. Vzpon nadaljujemo večinoma po levi strani grebena kar strmo navzgor. Višje se pot grebenu umakne v levo in se nadaljuje skozi redek gozd. Nekaj minut višje se pot spet približa grebenu in nas pripelje na razpotje, kjer nadaljujemo desno v smeri razgledišča Boka. Od razpotja v nekaj korakih dosežemo omenjeno razgledišče, s katerega se nam odpre lep pogled na slap Boka.

Most Boka - slap_boka1 Most Boka - slap_boka2 Most Boka - slap_boka3 Most Boka - slap_boka4 Most Boka - slap_boka5 Most Boka - slap_boka6 Most Boka - slap_boka7 Most Boka - slap_boka8 Most Boka - slap_boka9 Most Boka - slap_boka10 Most Boka - slap_boka11 Most Boka - slap_boka12 Most Boka - slap_boka13 Most Boka - slap_boka14 Most Boka - slap_boka15 Most Boka - slap_boka16 Most Boka - slap_boka17
Diskusija o izletu Most Boka - Slap Boka (do razgledne točke)
VanSims
10.5.2010
Treba je paziti da ne zgrešimo tistega kamna 'View Boka - Parking' če ne gre pot še naprej gor(bogvedi kam). Treba je gledati desno spodaj od trenutka ko začne pot potekati po grebenu.
23.2.2014
Obiskal slap Boka do te razgledne točke, slika 15 je tud konec razgledne točke, naprej vrjetno pelje pot že na Pl.Baban, kjer pa so različne možnosti. Še pred obiskom slap sem bil na Matajurju in Kolovratu.
Stane7
6.4.2016
Pot naprej pelje do manjše opuščene planine, kjer se obrne v desno in pripelje točno nad slap Boka in nikamor drugam. Slabe pol ure in malo zahtevnejša, kot do razgledišča.