gorovja / KaravankeKapelica sv. Barbare na Pejcah / Murova (Jesenice) - Kapelica sv. Barbare na Pejcah

Murova (Jesenice) - Kapelica sv. Barbare na Pejcah

Izhodišče: Murova (Jesenice) (590 m)
Cilj: Kapelica sv. Barbare na Pejcah (750 m)
Zahtevnost smučanja: nezahtevno
Zemljevid: Karavanke - osrednji del 1 : 50.000
Avtor: heinz

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lipce, kjer peljemo desno proti Jesenicam. V naselju Slovenski Javornik, v prvem križišču s semaforjem zavijemo levo proti centru mesta. V sedmem semaforiziranem križišču po vrsti zavijemo ostro desno in peljemo le nekaj 10 m, nakar se usmerimo levo v klanec proti cerkvi na Murovi. Parkiramo v bližini.

Od cerkve nadaljujemo levo po cesti, ki vodi v klanec med hišami. Kmalu pridemo do križišča, kjer nadaljujemo rahlo desno oz. naravnost v klanec. Ulica (Kosova) se zoži, mi pa gremo po njej vse do njenega konca mimo zadnje hiše na levi. Za manjšim vrtičkom stopimo na široko gozdno pot, ki vodi navkreber proti sz. Po vsega 15 min hoje od izhodišča naletimo na majhno kapelico, ter izza nje razpotje. Izberemo desno (levo Sp. Pejce) in nadaljujemo po malce ožji poti skozi gozd, ter čez poseko električnega daljnovoda do naslednjega razpotja pri vodnem zajetju, kjer se priključimo širši poti, ki prihaja z leve, oz. s Spodnjih Pejc. Nadaljujemo desno v klanec po lepi, široki kamniti poti, po kateri so nekoč prevažali rudo, o čemur pričajo še danes vidni sledovi (glajžne). Po njej v nekaj minutah prispemo še do druge, večje kapelice, ki se nahaja tik pod Zgornjimi Pejcami. Ob kapelici se nahajajo klopce, kjer si lahko privoščimo počitek.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Smučarski dom Črni vrh (1 h 20 min)
Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Murova (Jesenice) - kapelica_sv_barbare_na_pejcah1 Murova (Jesenice) - kapelica_sv_barbare_na_pejcah2 Murova (Jesenice) - kapelica_sv_barbare_na_pejcah3 Murova (Jesenice) - kapelica_sv_barbare_na_pejcah4 Murova (Jesenice) - kapelica_sv_barbare_na_pejcah5 Murova (Jesenice) - kapelica_sv_barbare_na_pejcah6 Murova (Jesenice) - kapelica_sv_barbare_na_pejcah7 Murova (Jesenice) - kapelica_sv_barbare_na_pejcah8 Murova (Jesenice) - kapelica_sv_barbare_na_pejcah9 Murova (Jesenice) - kapelica_sv_barbare_na_pejcah10 Murova (Jesenice) - kapelica_sv_barbare_na_pejcah11 Murova (Jesenice) - kapelica_sv_barbare_na_pejcah12 Murova (Jesenice) - kapelica_sv_barbare_na_pejcah13 Murova (Jesenice) - kapelica_sv_barbare_na_pejcah14 Murova (Jesenice) - kapelica_sv_barbare_na_pejcah15 Murova (Jesenice) - kapelica_sv_barbare_na_pejcah16 Murova (Jesenice) - kapelica_sv_barbare_na_pejcah17 Murova (Jesenice) - kapelica_sv_barbare_na_pejcah18 Murova (Jesenice) - kapelica_sv_barbare_na_pejcah19 Murova (Jesenice) - kapelica_sv_barbare_na_pejcah20 Murova (Jesenice) - kapelica_sv_barbare_na_pejcah21 Murova (Jesenice) - kapelica_sv_barbare_na_pejcah22
Diskusija o izletu Murova (Jesenice) - Kapelica sv. Barbare na Pejcah ()