gorovja / KaravankeRjavca / Rjautza / Pamž / Pamschbauer - Rjavca / Rjautza

Pamž / Pamschbauer - Rjavca / Rjautza (čez Sveto peč)

Izhodišče: Pamž / Pamschbauer (1068 m)
Cilj: Rjavca / Rjautza (1789 m)
Ime poti: čez Sveto peč
Zahtevnost: lahko brezpotje, delno zahtevna označena pot

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Ljubelj (Tržič), nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri Celovca / Klagenfurt. Za predorom Ljubelj zavijemo levo ter parkiramo na označenem parkirišču ob nekdanjem mejnem prehodu.

Na zahodni strani opuščenega mejnega prehoda opazimo asfaltno cesto, ki se prične zložno vzpenjati proti kmetiji Pamž. Asfaltni cesti sledimo do bližnjega hudournika, kjer nadaljujemo po spodnji makadamski cesti (naravnost kmetija Pamž). Cesta se naprej najprej rahlo spusti, nato pa zavije v levo ter se nadaljuje z nekaj krajšimi vzponi in spusti. Čez čas cesta zavije v desno ter se prične strmeje vzpenjati. S ceste, ki ima nekaj stranskih krakov, pa se nam odpirajo lepi razgledi na okoliške gore. Višje prispemo na izrazitejši greben, kjer se takoj za levim ovinkom, ostro v levo odcepi slabše uhojena lovska stezica, ki se nadaljuje po grebenu do lovske koče, mi pa nadaljujemo naravnost ter cesti, ki se ponovno prehodno rahlo spusti, sledimo v glavnem proti severu. Višje cesta, katera preči več plazovitih pobočij zavije ostro v levo, mi pa ji v zmernem vzponu sedimo do že prej omenjene lovske koče (pot po cesti je približno pol ure daljša kot po lovski stezi).
Od lovske koče nadaljujemo po gozdni cesti, mi pa ji v zmernem vzponu sledimo do njenega konca.
Od konca ceste, kjer je trenutno (maj 2011) postavljena začasna gozdarska žičnica, pa nadaljujemo levo navzgor, kjer se po lažjem, a zaraščenem brezpotju povzpnemo na bližnji greben. Ko stopimo na greben mu sledimo v levo, mi pa se po, oz. ob njem povzpnemo na vrh Svete peči, vrha ki se nahaja sredi redkega gozda.
Na vrhu Svete peči ujamemo slabše uhojeno stezico, ki se prične spuščati proti jugozahodu. Pot nas sprva vodi čez razgledno pobočje, nato pa preide v redek gozd, kjer hitro prispemo do pašne ograje. Prečimo ograjo ter se čez večji travnik sprehodimo na njegovo drugo stran, kjer stopimo na markirano pot, ki vodi iz Žabnice / Bodental proti Rjavci.
Stezi z oznako št.12 sledimo v levo, mi pa se po njej najprej zložno, nato pa strmo vzpenjamo. Strmina hitro popusti in pot po levi strani obide Belo peč. Po krajšem prečenju stopimo na neizrazito sedelce, kjer se ostro v desno odcepi slabše uhojena stezica na Belo peč, mi pa nadaljujemo naravnost po poti št. 12. Pot naprej nas pripelje iz gozda na manjše ter razmeroma strmo melišče, po katerem se vzpnemo do vstopa v gruščnato grapo. Tu se pot še strmeje vzpne, nato pa nas pripelje na greben, kjer zavije v desno ter se položi. Sledi vzpon skozi pas rušja in vse bolj razgledna pot nas hitro pripelje na 1789 m visok vrh.

Ob poti: Sveta peč / Helige Wand (1613m)
Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza1 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza2 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza3 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza4 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza5 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza6 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza7 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza8 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza9 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza10 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza11 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza12 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza13 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza14 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza15 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza16 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza17 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza18 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza19 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza20 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza21 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza22 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza23 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza24 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza25 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza26 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza27 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza28 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza29 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza30 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza31 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza32 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza33 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza34 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza35 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza36 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza37 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza38 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza39 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza40 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza41 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza42 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza43 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza44 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza45 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza46 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza47 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza48 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza49 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza50 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza51 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza52 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza53 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza54 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza55 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza56 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza57 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza58 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza59 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza60 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza61 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza62 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza63 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza64 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza65 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza66 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza67 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza68 Pamž / Pamschbauer - rjavca___rjautza69
Diskusija o izletu Pamž / Pamschbauer - Rjavca / Rjautza (čez Sveto peč)