Najvzhodnejši dvatisočak v Sloveniji je?

Kordeževa glava

Mala Raduha

Velika Zelenica

Ojstrica

gorovja / Julijske AlpeStrma peč / Monte Cimone / Planina Pecol - Strma peč / Monte Cimone

Planina Pecol - Strma peč / Monte Cimone (pot 641 po pobočju Viene)

Izhodišče: Planina Pecol (1500 m)
Cilj: Strma peč / Monte Cimone (2380 m)
Ime poti: pot 641 po pobočju Viene
Zahtevnost: zahtevna označena pot
Zemljevid: Zahodni Julijci PZS 1:50000 ali Tabacco 018 1:25000
Priporočena oprema (zima): svetilka, dereze, cepin, komplet za samovarovanje, čelada
Avtor: atoamac

Planina Pecol pod Montažem je dostopna po strmi asfaltirani cesti s prevala V Žlebeh / Sella Nevea, kamor iz Slovenije lahko pridemo čez Predel, ali iz Rateč preko Trbiža ali s primorske strani s ceste Videm – Trbiž, kjer v kraju Kluže / Chiusaforte zavijemo v dolino Reklanico / Raccolana in ji sledimo do prevala.

S parkirišča se napotimo mimo zadnje mlekarne proti zahodu. Sledimo dobro označenemu kolovozu, ki se kmalu spremeni v skoraj vodoravno stezo, označeno s številko 621. Pot poteka v gozdu pod pobočji Zabuša, vmes pa lahko občudujemo Žrd in Kanin na drugi strani doline. Po dobri uri smo pri razpotju, kjer krene navzgor pot št. 640, mi pa nadaljujemo vodoravno okoli strmih stolpov Pizzo Viene še kakšno uro do križišča s potjo 641. Steza se v zelo strmih travah in visokih hitro spremeni v posamezne stopinje, na nekaterih mestih je voda odnesla zemljino in si je treba malo pomagati z rokami. Oznake so redke, zbledele, vendar je pot/smer dobro vidna. Po dobri uri sopihanja se strmina nekoliko uleže in malo bolj normalno prispemo do širokega sedla Viene. Na desni vidimo novi bivak, smerne table ob izstopu ferate Norina in stik s potjo 640, nas pa oznake povedejo v levo na greben. Vršno pobočje Strme peči je pred nami, označena pot po travnatem pobočju, prepredenem s kratkimi skalnimi stopnjami je glede na ime gore enostavna, le na robu stene moramo biti pazljivi. Pod robom so dooolgi prepadi. Na vrhu so ostali temelji bivaka in dva Marijina kipca – eden v plastični/stekleni ptičji hišici.
Vpisne knjige ni. Razgled na vse štiri strani ob ustreznem vremenu je fenomenalen. Izstopajo bližnji Zabuš, Montaž, Naborjetske gore čez Dunjo, Kaninska skupina čez Reklanico in prvaki Karnijskih Alp, v daljavi pa Dolomiti in avstrijski dva in tritisočaki.

Planina Pecol - strma_pec___monte_cimone1
Planina Pecol - strma_pec___monte_cimone19
Planina Pecol - strma_pec___monte_cimone20
Planina Pecol - strma_pec___monte_cimone21
Diskusija o izletu Planina Pecol - Strma peč / Monte Cimone (pot 641 po pobočju Viene)
Bruno Šober
30.7.2013
izlet krasen, prosil pa bi avtorja, potreboval bi naslov skladbe ki je uporabljena v PP, lahko tudi izvajalec

bruno.sober@gmail.com
7.10.2017
se danes vračal po tej poti nazaj na Pecol, precej žalostna podoba pogrelega obsežnega območja. Pot je sicer bila prehodna a je potrebno bit na posameznih odsekih previden.