gorovja / Julijske AlpeBlejska koča na Lipanci / Planina Zajavornik - Blejska koča na Lipanci

Planina Zajavornik - Blejska koča na Lipanci

Izhodišče: Planina Zajavornik (1292 m)
Cilj: Blejska koča na Lipanci (1630 m)
Zahtevnost smučanja: nezahtevno
Zemljevid: TNP 1:50.000

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in cesti sledimo v smeri Bleda, tam pa nas v semaforiziranem križišču oznake za Pokljuko usmerijo desno. Tej cesti, ki nas v spodnjem delu pelje skozi nekaj vasi in se pozneje začne strmeje vzpenjati sledimo do Mrzlega Studenca (planina, ki se nahaja dobrih 50m za križiščem, kjer se levo navzdol odcepi cesta v Bohinj). Sredi omenjene planine se z glavne ceste v desno odcepi cesta, ki pelje do Medvedove konte, spomenika Pri Rupah in planine Zajavornik. Tu zavijemo desno in cesti v naslednjih križiščih sledimo v smeri planine Zajavornik. Cesta nas nato pripelje do parkirišča v bližini planine Zajavornik.

S parkirišča se usmerimo na peš pot v smeri Blejske koče. Pot, ki se sprva zložno vzpenja skozi smrekov gozd nekoliko višje preči gozdno cesto, za katero se nam kmalu z leve strani priključi pot od spomenika NOB (Pri Rupah). Precej široka pot, ki ves čas poteka v objemu smrekovih gozdov, pa nas višje pripelje do naslednjega razpotja, kjer nadaljujemo levo v smeri Lipance (desno Medvedova konta). Vzpon nadaljujemo po zelo širokem kolovozu, ki nas v rahlem vzponu v nekaj minutah pripelje do pašnega območja planine Lipanca. Tu pot zavije desno in nas v zmernem vzponu vodi ob desnem spodnjem robu omenjene planine. Sledi prečenje travnatega pobočja in pot, ki nas ponovno pripelje v gozd naredi pri spominski plošči NOB ostri desni ovinek, za katerim pridemo do pastirske in planinske koče na planini Lipanca.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Vrh Razora (1 h 15 min), Debeli vrh nad Lipanco (1 h 30 min), Mrežce, Okroglež, Mrežce, Okroglež, Lipanski vrh, Brda, Debela peč, Viševnik
Planina Zajavornik - blejska_koca_na_lipanci1 Planina Zajavornik - blejska_koca_na_lipanci2 Planina Zajavornik - blejska_koca_na_lipanci3 Planina Zajavornik - blejska_koca_na_lipanci4 Planina Zajavornik - blejska_koca_na_lipanci5 Planina Zajavornik - blejska_koca_na_lipanci6 Planina Zajavornik - blejska_koca_na_lipanci7 Planina Zajavornik - blejska_koca_na_lipanci8 Planina Zajavornik - blejska_koca_na_lipanci9 Planina Zajavornik - blejska_koca_na_lipanci10 Planina Zajavornik - blejska_koca_na_lipanci11 Planina Zajavornik - blejska_koca_na_lipanci12 Planina Zajavornik - blejska_koca_na_lipanci13 Planina Zajavornik - blejska_koca_na_lipanci14 Planina Zajavornik - blejska_koca_na_lipanci15
Video:
Smučanje z Lipance - Smučanje z Blejske koče na Lipanci
Diskusija o izletu Planina Zajavornik - Blejska koča na Lipanci ()
dm&hp
30.6.2006
Lep izlet, primeren tudi za bolj lene otroke.
4.3.2007
Odličen izlet v jasnem zimskem vremenu.V jasni noči proti koči, drugi dan pa zgodaj na Debelo peč in Brda.Fantastično kratko in enostavno!nasmeh
5.3.2007
Se strinjam. Včeraj je bil prelesten dan na Debeli peči. Razgeledi pa takiiiiii, da mi je žal bilo iti domov. Še veliko takih dni vsem, ki radi uživamo v gorah tudi pozimi.
9.2.2008
Vprašanje. Ali je koča odprta v tem času?
Lp,tina
9.2.2008
Blejska koča je v zimskem času odprta ob sobotah, nedeljah in praznikih.
Super, hvala
marjanovski
ja, med 7 in 20 uro.
Gost
Po podatkih na spletni strani PZS je koča oskrbovana stalno. Lansko zimo sem bila gor tudi med tednom in je bil ričet neizmerno dober. Torej: koča je bila odprta. Srečno!
KJ
11.1.2018
Živjo, se je kdo slučajno vozil po cesti od Mrzlega studenca te dni? Je zasnežela ali je ledena? Hvala,
skalar50
24.1.2018
po cestah, ki krajšajo pot do Blejske koče oz. višje so tačas prepovedni znaki gozdarjev (spravilo lesa).V današnjem soncu kar živahno do koče pa tudi višje naravnost in desno ... kar nekaj nas je bilo s turnimi ... suh, zbit in po vrhovih tudi napihan sneg...