gorovja / Goriško, Notranjsko in Snežniško hribovjeDeveti konfin / Planinski dom pod Ježo - Deveti konfin

Planinski dom pod Ježo - Deveti konfin

Izhodišče: Planinski dom pod Ježo (740 m)
Cilj: Deveti konfin (930 m)
Zemljevid: Julijske Alpe - zahodni del 1:50.000

Iz Nove Gorice se peljemo proti Tolminu ali obratno, mi pa cesti sledimo do kraja Ročinj, kjer nas oznake za Kambreško usmerijo levo (iz smeri Tolmina pa desno). Po 4 km pridemo na Kambreško, mi pa v križišču sredi vasi zavijemo desno proti Srednjemu in Livku. Naprej se peljemo po sprva še asfaltni cesti, nato pa se ta spremeni v makadam in nas pripelje do Planinskega doma pod Ježo, kjer na primernem mestu ob cesti parkiramo.
Do izhodišča lahko pridemo tudi s prelaza Solarji, do prelaza pa iz Volč ali Livka.

S parkirišča ob Planinskem domu pod Ježo najprej prečimo makadamsko cesto, nato pa se usmerimo na pešpot v smeri Očne, Na gradu in Ježe. Pot gre takoj od ceste v gozd, skozi katerega se prične strmo vzpenjati. Po približno 15 minutah hoje se pot položi in nas pripelje na označeno razpotje, kjer se v desno odcepi pot na Očno in Deveti konfin (ob razpotju je oznaka le za Očno).
Nadaljujemo v omenjeni smeri (naravnost Ježa) ter pot nadaljujemo po vse bolj zaraščeni stezici. Po nekaj minutah se pri podrti smreki steza povsem izgubi, mi pa sledimo markacijam, saj nas te hitro pripeljejo do širokega kolovoza, kateremu pa sledimo v desno. Po nekaj korakih hoje po kolovozu pa prispemo do mesta, kjer se v levo odcepi označena pot na Deveti konfin. Tu nadaljujemo levo ter se po krajšem vzponu povzpnemo na manjše sedelce, kjer nadaljujemo levo. Sledi le še kratek vzpon skozi gozd in zmerno strma pot nas pripelje na vrh.

Planinski dom pod Ježo - deveti_konfin1 Planinski dom pod Ježo - deveti_konfin2 Planinski dom pod Ježo - deveti_konfin3 Planinski dom pod Ježo - deveti_konfin4 Planinski dom pod Ježo - deveti_konfin5 Planinski dom pod Ježo - deveti_konfin6 Planinski dom pod Ježo - deveti_konfin7 Planinski dom pod Ježo - deveti_konfin8 Planinski dom pod Ježo - deveti_konfin9 Planinski dom pod Ježo - deveti_konfin10 Planinski dom pod Ježo - deveti_konfin11 Planinski dom pod Ježo - deveti_konfin12 Planinski dom pod Ježo - deveti_konfin13 Planinski dom pod Ježo - deveti_konfin14 Planinski dom pod Ježo - deveti_konfin15 Planinski dom pod Ježo - deveti_konfin16 Planinski dom pod Ježo - deveti_konfin17 Planinski dom pod Ježo - deveti_konfin18 Planinski dom pod Ježo - deveti_konfin19 Planinski dom pod Ježo - deveti_konfin20 Planinski dom pod Ježo - deveti_konfin21 Planinski dom pod Ježo - deveti_konfin22
Diskusija o izletu Planinski dom pod Ježo - Deveti konfin ()