Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

gorovja / Polhograjsko hribovje in LjubljanaSveti Florijan (Tehovec) / Preska - Sveti Florijan (Tehovec)

Preska - Sveti Florijan (Tehovec)

Izhodišče: Preska (332 m)
Cilj: Sveti Florijan (Tehovec) (685 m)
Zemljevid: Škofjeloško in Cerkljansko hribovje 1:50.000

Iz Ljubljane se po stari cesti peljemo proti Kranju, omenjeni cesti pa sledimo le do prvega križišča v Medvodah, kjer zavijemo levo (smer Preska in Golo Brdo) preko železniške proge (če prihajamo iz smeri Kranja pa pri zadnjem semaforju v Medvodah nadaljujemo desno). Za železniško progo nadaljujemo desno v smeri Preske, mi pa se skozi omenjeni kraj peljemo do gasilskega doma. V manjšem križišču za gasilskim domom nadaljujemo levo, mi pa se naprej peljemo po Bergantovi cesti, kateri mimo nekaj hiš sledimo do začetka pešpoti, ki vodi na sv. Jakob (ob izhodišču je manjše parkirišče in markacija, ki označuje začetek poti). Parkiramo lahko tudi nižje na primernem parkirnem mestu v kraju Preska.

Z izhodišča se usmerimo desno na markirano pešpot, ki se prične zmerno vzpenjati skozi gozd. Že kmalu prečimo širok kolovoz, mi pa nadaljujemo mimo znamenja (križa) in pot nadaljujemo v smeri Jakoba in Katarine. Pot naprej se večinoma nadaljuje po zložnem kolovozu, nato pa nas markacije usmerijo rahlo desno na široko pešpot, po kateri hitro prispemo iz gozda. Ko stopimo iz gozda, se steza na razglednih travnatih senožetih postopoma izgubi, mi pa nadaljujemo v isti smeri, kjer kmalu stopimo na markiran kolovoz, po katerem se v nekaj minutah povzpnemo do bližnje ceste.
Omenjeni cesti sledimo v desno, le ta pa nas skozi vas Studenčice kmalu pripelje do označenega razpotja, kjer se nam z desne priključi pot iz vasi Sora.
Nadaljujemo po asfaltirani cesti, ki nas mimo spomenika NOB pripelje do zgornjega dela vasi Studenčice. Tu se cesta prične strmeje vzpenjati, nato pa se položi in nas mimo opuščenega kamnoloma pripelje do vasi Tehovec. Nadaljujemo zložen vzpon po spet bolj razglednem pobočju, mi pa asfaltirani cesti sledimo vse do cerkvice sv. Florijana v že omenjeni vasi.

Ob poti: Studenčice (570m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Sveti Jakob (30 min)
Preska - sveti_florijan_tehovec1
Preska - sveti_florijan_tehovec30
Preska - sveti_florijan_tehovec31
Preska - sveti_florijan_tehovec32
Diskusija o izletu Preska - Sveti Florijan (Tehovec) ()