gorovja / KaravankePeč (Tromeja) / Pri Jalnu / Fusine Laghi - Peč (Tromeja)

Pri Jalnu / Fusine Laghi - Peč (Tromeja)

Izhodišče: Pri Jalnu / Fusine Laghi (850 m)
Cilj: Peč (Tromeja) (1508 m)
Zemljevid: Kranjska Gora 1:30.000
Priporočena oprema (zima): dereze, cepin

Najprej se zapeljemo v Kranjsko Goro, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Ratečam in naprej v Italijo. Ko prečkamo državno mejo se po glavni cesti peljemo le še kakih 500 m, nato pa ob cesti opazimo planinske oznake za "Monte Forno in Bivio M. Cavallar". Tu nadaljujemo desno na slabšo makadamsko cesto, ob kateri kakih 50 m naprej parkiramo na primernem mestu ob cesti.

Z izhodišča nadaljujemo po vse slabši cesti, katera nas hitro pripelje na zmerno strme senožeti. Preko senožeti hodimo po markiranem kolovozu ter se po večini prečno vzpenjamo proti desni. Sprva se nam odpirajo lepi razgledi na Julijske Alpe, nato pa pot preide v gozd in zavije v levo. V nadaljevanju se prečno vzpenjamo proti severozahodu, nas pa pot vodi po stari mulatjeri, katera se višje priključi makadamski cesti. Ko stopimo na cesto nadaljujemo ostro desno, le ta pa se vzpne na manjši preval, za katerim se v levo odcepi cesta proti vrhu Kavalar (tudi Kavalarka) / Monte Cavallar, mi pa nadaljujemo naravnost po cesti, ki se prične zmerno spuščati. Nekaj časa se spuščamo po cesti, ob kateri opazimo številna opozorila, da ne smemo zapuščati ceste, saj v nasprotnem primeru stopimo na privat posest. Po krajšem spustu se najprej v levo odcepi cesta k Mariji Snežni / Madonna della Neve (na tabli Maria im Schnee), nekaj metrov naprej pa v desno cesta proti Kopi / Monte Coppa (1497 m). V obeh primerih nadaljujemo naravnost, mi pa se po cesti spustimo še nekoliko nižje, do naslednjega križišča, ob katerem stojijo korito z vodo in planinske smerne table.
Tu nadaljujemo rahlo desno ter se mimo bunkerja iz časa rapalske meje, vzpnemo nekoliko višje, do mesta, kjer nas oznake za Peč (na tabli nemški napis Dreiländereck) usmerijo desno na zmerno strm kolovoz, po katerem se v nekaj minutah povzpnemo do bivaka brez meja (napis na bivaku - Senza Confini Hütte).
Od bivaka se v smeri naravnost nadaljuje pot, ki se višje priključi slovenski poti (strma pešpot), mi pa nadaljujemo levo v gozd ter se sprva vzpnemo po stari vojaški cesti, nato pa se vzpenjamo po vzporedni, a precej strmi planinski poti. Višje se pot položi in nas pripelje na neizrazit greben, po katerem se vzpnemo do pašne ograje. Omenjeno ograjo prečimo, nato pa za njo nadaljujemo desno na bližnji vrh, s katerega se nam odpre lep razgled predvsem proti Avstriji. Za razgled na Julijske Alpe se moramo nekoliko spustiti na slovensko stran.

Ob poti: Bivak Senza Confini (1319m)
Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja1 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja2 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja3 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja4 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja5 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja6 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja7 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja8 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja9 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja10 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja11 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja12 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja13 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja14 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja15 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja16 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja17 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja18 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja19 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja20 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja21 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja22 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja23 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja24 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja25 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja26 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja27 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja28 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja29 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja30 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja31 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja32 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja33 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja34 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja35 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja36 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja37 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja38 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja39 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja40 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja41 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja42 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja43 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja44 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja45 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja46 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja47 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja48 Pri Jalnu / Fusine Laghi - pec_tromeja49
Diskusija o izletu Pri Jalnu / Fusine Laghi - Peč (Tromeja) ()