Najvzhodnejši dvatisočak v Sloveniji je?

Kordeževa glava

Mala Raduha

Velika Zelenica

Ojstrica

gorovja / KaravankeDom na Tromeji / Rateče - Dom na Tromeji

Rateče - Dom na Tromeji (po cesti)

Izhodišče: Rateče (865 m)
Cilj: Dom na Tromeji (1145 m)
Ime poti: po cesti
Zahtevnost smučanja: nezahtevno
Zemljevid: Kranjska Gora 1:30.000

Najprej se zapeljemo v Kranjsko Goro, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Ratečam. V križišču, kjer se v levo odcepi cesta v Planico, desno pa v Rateče, nadaljujemo naravnost. V Rateče pa zapeljemo v naslednjem križišču, ki se nahaja nekaj 10 m pred bencinsko črpalko. Pri restavraciji Mojmir nadaljujemo naravnost ter nato po 10 m ostro levo na cesto v smeri Tromeje. Cesta se nato vzpne nas vas, mi pa parkiramo na primernem mestu ob cesti.

Z izhodišča nadaljujemo po cesti ob kateri smo parkirali, le ta pa že kmalu zavije precej desno ter se nato prečno vzpenja proti vzhodu. Ob pogledu na vrhove Julijskih Alp, se cesta postopoma položi in nas pripelje v gozd, kjer se nam z desne priključi še markirana pešpot.
Nadaljujemo po cesti, ki postane bolj strma, mi pa se po njej nekaj časa vzpenjamo skozi gozd. Višje prečimo razgledno senožet, pot pa se za njo vrne v gozd ter nas pripelje na označeno križišče. Tu nadaljujemo desno (naravnost Peč - Tromeja) ter po cesti, ki se prične zložno spuščati, po 3 minutah nadaljnje hoje prispemo do Doma na Tromeji.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Dreiländereck Hütte (45 min), Peč (Tromeja) (40 min)
Rateče - dom_na_tromeji1
Rateče - dom_na_tromeji26
Rateče - dom_na_tromeji27
Rateče - dom_na_tromeji28
Diskusija o izletu Rateče - Dom na Tromeji (po cesti)
julius
20.1.2015
Dom na Tromeji jeseni ni bil odprt. Videz je bil, kot, da je zapuščen.
francimedved
Zanimivo a so zaprli, premalo obiska.
Janez Seliškar
21.1.2015
Nekoliko ponesrečen naziv objave, do Tromeje je še cca 1 uro hoda.
čeveljc
23.1.2015
Verjetno je mišljen samo dom pod Tromejo in ne vrh Tromeje, tako da tistih nekaj minut kar drži.
Janez Seliškar
V tem opisu izleta gre za dom Tromeja, ki ga vidimo npr. na fotografiji št. 27, obvestilno tablo ob cesti pa na fotografiji št. 21.
Lunatic
26.1.2015
Dom (bivša karavla) je vojska vzela nazaj, sedaj propada... eek
gmirko
14.7.2018
Res propada. Žalostno pa je, da okoli doma nihče ne pospravi, saj je prav neugledno. Škoda. Mimo vodi lepa in lepo označena pot (turistično društvo ), katera je bila danes kar obiskana, po pozdravih sodeč pretežno s tujimi pohodniki, ki vejetno ne odnesejo najlepših vtisov.