gorovja / KaravankeLovska koča nad Doslovško planino / Razpotje Vragovec - Lovska koča nad Doslovško planino

Razpotje Vragovec - Lovska koča nad Doslovško planino

Izhodišče: Razpotje Vragovec (1125 m)
Cilj: Lovska koča nad Doslovško planino (1325 m)

a) Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce, nato pa iz krožišča nadaljujemo v smeri Žirovnice in Vrbe. V nadaljevanju se peljemo po glavni cesti proti Jesenicam, ki nas najprej vodi mimo Vrbe, nato pa še mimo Žirovnice. Za mostom preko Završnice, pa na prvem križišču nadaljujemo ostro desno (odcep ni označen) proti Mostam. V naslednjem križišču kakih 50 m naprej pa levo v smeri Završnice. Po dolini Završnice se peljemo do označenega križišča, ki se nahaja nekaj 10 m pred Završniškim jezerom, pa gremo levo v smeri Valvasorjevega doma paod Stolom. V nadaljevanju se peljemo po vzpenjajoči (večinoma) makadamski cesti, kateri sledimo približno 4 km do označenega križišča, kjer gremo desno v smeri Zabreške in Doslovške planine (naravnost Valvasorjev dom, Potoška planina...). Od križišča naprej z vožnjo nadaljujemo po cesti, ki se prečno vzpenja proti desni, na ipsilon (Y) križišču pa nadaljujemo levo na bolj strmo cesto, kateri nato sledimo do manjšega križišča, kjer je običajno spravljenih več hlodov. Parkiramo v bližini križišča, tako da ne oviramo morebitnih gozdarskih del.
b) Najprej se zapeljemo na Bled, od koder z vožnjo nadaljujemo proti Lescam in avtocesti. Iz krožišča v neposredni bližini avtoceste, zapeljemo na izvoz proti Vrbi in Žirovnici. V nadaljevanju se peljemo po glavni cesti proti Jesenicam, ki nas najprej vodi mimo Vrbe, nato pa še mimo Žirovnice. Za mostom preko Završnice, pa na prvem križišču nadaljujemo ostro desno (odcep ni označen) proti Mostam. V naslednjem križišču kakih 50 m naprej pa levo v smeri Završnice. Po dolini Završnice se peljemo do označenega križišča, ki se nahaja nekaj 10 m pred Završniškim jezerom, pa gremo levo v smeri Valvasorjevega doma pod Stolom. V nadaljevanju se peljemo po vzpenjajoči (večinoma) makadamski cesti, kateri sledimo približno 4 km do označenega križišča, kjer gremo desno v smeri Zabreške in Doslovške planine (naravnost Valvasorjev dom, Potoška planina...). Od križišča naprej z vožnjo nadaljujemo po cesti, ki se prečno vzpenja proti desni, na ipsilon (Y) križišču pa nadaljujemo levo na bolj strmo cesto, kateri nato sledimo do manjšega križišča, kjer je običajno spravljenih več hlodov. Parkiramo v bližini križišča, tako da ne oviramo morebitnih gozdarskih del.
c) Z Jesenic se po stari cesti peljemo proti Lescam. Pri oznaki ceste 4 km opazimo tudi tablo, ki označuje začetek občine Žirovnica, mi pa na prvem križišču za omenjeno tablo nadaljujemo rahlo levo proti Mostam (odcep z glavne ceste ni označen). V naslednjem križišču kakih 50 m naprej pa levo v smeri Završnice. Po dolini Završnice se peljemo do označenega križišča, ki se nahaja nekaj 10 m pred Završniškim jezerom, pa gremo levo v smeri Valvasorjevega doma pod Stolom. V nadaljevanju se peljemo po vzpenjajoči (večinoma) makadamski cesti, kateri sledimo približno 4 km do označenega križišča, kjer gremo desno v smeri Zabreške in Doslovške planine (naravnost Valvasorjev dom, Potoška planina...). Od križišča naprej z vožnjo nadaljujemo po cesti, ki se prečno vzpenja proti desni, na ipsilon (Y) križišču pa nadaljujemo levo na bolj strmo cesto, kateri nato sledimo do manjšega križišča, kjer je običajno spravljenih več hlodov. Parkiramo v bližini križišča, tako da ne oviramo morebitnih gozdarskih del.

Z izhodišča nadaljujemo po desni cesti (leva cesta vodi proti Zabreški planini), ki se dokaj hitro spremeni v kolovoz, mi pa po njem v približno 10 minutah prispemo do Doslovške planine.
Za planino kolovoz preide v gozd, nato pa nas pripelje do mesta, kjer preči markirano pot, ki vodi od Tinčkove koče proti Valvasorjevemu domu. Omenjeno markirano pot le prečimo, nato pa na naslednjih razpotjih nadaljujemo po levem kolovozu. Višje se kolovoz položi, nato pa nas pripelje do lovske koče, od katere se nam odpre lep razgled na del Julijskih Alp.
Izhodišče - Doslovška planina 10 minut, Doslovška planina - lovska koča 20 minut.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2015 (september).

Ob poti: Doslovška planina (1210m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Prešernova koča na Stolu (2 h 25 min), Stol
Razpotje Vragovec - lovska_koca_nad_doslovsko_planino1 Razpotje Vragovec - lovska_koca_nad_doslovsko_planino2 Razpotje Vragovec - lovska_koca_nad_doslovsko_planino3 Razpotje Vragovec - lovska_koca_nad_doslovsko_planino4 Razpotje Vragovec - lovska_koca_nad_doslovsko_planino5 Razpotje Vragovec - lovska_koca_nad_doslovsko_planino6 Razpotje Vragovec - lovska_koca_nad_doslovsko_planino7 Razpotje Vragovec - lovska_koca_nad_doslovsko_planino8 Razpotje Vragovec - lovska_koca_nad_doslovsko_planino9 Razpotje Vragovec - lovska_koca_nad_doslovsko_planino10 Razpotje Vragovec - lovska_koca_nad_doslovsko_planino11 Razpotje Vragovec - lovska_koca_nad_doslovsko_planino12 Razpotje Vragovec - lovska_koca_nad_doslovsko_planino13 Razpotje Vragovec - lovska_koca_nad_doslovsko_planino14 Razpotje Vragovec - lovska_koca_nad_doslovsko_planino15 Razpotje Vragovec - lovska_koca_nad_doslovsko_planino16
Diskusija o izletu Razpotje Vragovec - Lovska koča nad Doslovško planino ()