gorovja / Kamniško Savinjske AlpeStrelovec / Robanov kot - Strelovec

Robanov kot - Strelovec

Izhodišče: Robanov kot (650 m)
Cilj: Strelovec (1763 m)
Zahtevnost smučanja: delno zahtevno
Zemljevid: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000

Zapeljemo se v Luče (do sem iz Mozirja ali čez Kranjski rak) in naprej proti Logarski dolini. V vasi Robanov kot nas oznake za alpsko dolino Robanov kot usmerijo levo. Usmerimo se na to cesto in ji sledimo do prvega parkirišča ob označevalnih tablah, kjer parkiramo. Naslednje parkirišče je slab km naprej a na tistem pobirajo parkirnino 2€.

Z označenega parkirišča nadaljujemo po asfaltirani cesti naprej, le ta pa nas kmalu pripelje do zadnjega javnega parkirišča (cena 2€). Tu je tudi znak, ki prepoveduje nadaljnjo vožnjo (krajinski park Robanov kot). Cesta, ki nato postane makadamska pa nas po nekaj minutah zložnega vzpona pripelje na križišče, kjer nadaljujemo ostro desno (naravnost Robanova planina - rampa). Cesti, ki se nato začne strmeje vzpenjati sledimo vse do kmetije Knez (do sem potrebujemo približno 1,5 ure).
Le nekaj metrov pred kmetijo je križišče, kjer nadaljujemo po levi cesti (možno tudi naravnost, a tu gremo čez dvorišče), kateri se po daljšem ovinku priključi tista čez dvorišče. Ob cesti pa nato po nekaj minutah hoje od kmetije, opazimo leseno planinsko tablo (na tabli piše Strelovec), ki nas usmeri levo rahlo navzdol na kolovoz. Kolovoz naprej preči manjši studenček, ki v sušnih dneh presahne, nato pa se začne vzpenjati večinoma skozi gozd in se višje spremeni v strmo peš pot, ki nato preči nekaj strmih pobočij. Pot nato preide v strnjen gozd, ki se konča z lepo razgledno točko (razgled na vrhove nad Robanovim kotom). Sledi prečenje rahlo poraščenih travnatih pobočij, nato pa gre pot v gozd za katerim stopimo na razgledno Knezovo planino.
Za planino gre pot v gozd in se v prečnem vzponu začne strmo vzpenjati. Ko ponovno stopimo iz gozda se steza nenadoma izgubi. Tu se usmerimo desno proti glavnemu grebenu, ki ga dosežemo po dobrih 5 minutah strmega vzpona (na tem delu je več manjših stezic,ki nas pripeljejo do grebena). Na grebenu nadaljujemo desno (levo Krofička in Klemenča jama) in vzpon nadaljujemo po deloma poraščenem vršnem grebenu Strelovca. Po 10 minutah grebenske hoje pa dosežemo razgleden vrh Strelovca.
Robanov kot - Knezova planina 2:30, Knezova planina - Strelovec 30 minut.

Ob poti: Knezova planina (1520m)
Robanov kot - strelovec1 Robanov kot - strelovec2 Robanov kot - strelovec3 Robanov kot - strelovec4 Robanov kot - strelovec5 Robanov kot - strelovec6 Robanov kot - strelovec7 Robanov kot - strelovec8 Robanov kot - strelovec9 Robanov kot - strelovec10 Robanov kot - strelovec11 Robanov kot - strelovec12 Robanov kot - strelovec13 Robanov kot - strelovec14 Robanov kot - strelovec15 Robanov kot - strelovec16 Robanov kot - strelovec17 Robanov kot - strelovec18 Robanov kot - strelovec19 Robanov kot - strelovec20 Robanov kot - strelovec21 Robanov kot - strelovec22 Robanov kot - strelovec23 Robanov kot - strelovec24 Robanov kot - strelovec25 Robanov kot - strelovec26 Robanov kot - strelovec27
Diskusija o izletu Robanov kot - Strelovec ()
martina56
14.12.2006
PREČUDOVITO ZA NAS ZAČETNIKE....
Gost
15.4.2007
Super! Kakšen razgled!Sončna nedelja 15.4.07. Opis: z avtom sem se odpeljala z Robanovega kota do kmetije Knez,od tam pa peš naprej do Knezove planine, do tu ni več sledu snega! Prvič se sneg na poti pojavi v gozdu nad to planino (gaz je dobra,ampak jo sproti topi sonce s svetlobno hitrostjo),vendar samo do grebena(cca 30min.hoje po južnem snegu),kjer je kopno do samega vrha! Razgled:ČUDOVIT!!! Sestopila sem po isti poti, vendar je možno priti tudi do koče na Klemenči jami, ampak je na S strani še zelo veliko snega! Priporočam za dopoldansko turco, saj hoja traja res prbl. 1uro 40 min gor, dol pa gre hitreje 1 ura 15 min. LP Klavdija
jprim
8.10.2008
In tako je bilo na Strelovcu, oziroma pogled s Strelovca 5. 10. 2008. Skratka prečudovito.
Pa ubadam se s pošiljanjem fotografij in upam, da mi bo uspelo, če ne pa več sreče prihodnjič ...
geppo
Tukaj ne bo šlo..
Pojdi na trenutna razmere - Strelovc je že odprt in tam naloži!
jprim
8.10.2008
Berem in berem, ampak res ne najdem na trenutnih razmerah Strelovca. Ali pa ...?
Jany
9.10.2008
Če pa vpišeš "STRELOVEC" in ne "STRELOV'C" bo pa šlo. Le poskusi!

LP
hasto
27.7.2009
Ima kdo kakšne izkušnje s turno smuko s Strelovca proti Robanovemu kotu?
Danes sem bil na vrhu (smer vzpona z Logarske prek Klemenče jame in nazaj) in so mi delovala travnata pobočja, ki se spuščajo proti robanovemu kotu zanimiva za presmučat vendar ne vem kakšne so razmere nižje v gozdnem delu spusta proti Robanovemu kotu.
Alpinist23
9.7.2010
Lepša pot je pa še iz Icmanikove planine.
ditka
22.8.2012
...bili v soboto, parkirnine niso pobirali in ker smo želeli parkirati na tem omenjem zadnjem plačljivem parkirišču smo se potem odpeljali celo do knezove kmetije...potem pa po opisu dalje....bilo je krasno...
21.11.2015
Še preden prispemo na Knezovo planino se odcepi desno lepa stezica ( slika št.16 ), ki nas odpelje direkt na vrh. Opisano pot čez Knezovo planino pa lahko izkoristimo za povratek na Robanovo stran.
fpetel1
Lepa tura.
Včeraj smo se uspeli na poti izguiti.
Nekoliko čudno označeno in dalje nisem videl markacije, tako, da smo pred planino zavili desno v pobočje po zaraščenih ovčjih poteh in strmih travah do grebena in levo na vrh.
Zanimivo, vendar odsvetujem v mokrem in za navzdol.
fpetel1
Lepa tura.
Včeraj smo se uspeli na poti izguiti.
Zanimivo, vendar odsvetujem v mokrem in za navzdol.
9.10.2016
Okrog slike 16 je odcep za gor, lani podobno šel po strmih travah na greben in nadaljeval po grebenu do Krofičke.
13.12.2018
Namesto levo navzdol ( slika 10 ), po novem nadaljujemo naravnost po cesti do prvega desnega ovinka. Od tu naravnost po slabšem kolovozu ( smerna tabla ). Po cca 100 metrih se opuščena spodnja in nova zgornja pot združita. Dalje po zgornjem opisu...