Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

gorovja / Pohorje in ostala severovzhodna SlovenijaRibniško jezero / Rogla (Hotel Planja) - Ribniško jezero

Rogla (Hotel Planja) - Ribniško jezero (mimo Lovrenških jezer)

Izhodišče: Rogla (Hotel Planja) (1474 m)
Cilj: Ribniško jezero (1490 m)
Ime poti: mimo Lovrenških jezer
Zahtevnost smučanja: nezahtevno
Zemljevid: Pohorje 1:50.000

a) Z avtoceste Ljubljana - Maribor se usmerimo na izvoz Slovenske Konjice ter z vožnjo nadaljujemo proti omenjenemu kraju. Iz Slovenskih Konjic nadaljujemo proti Zrečam, mi pa v nadaljevanju cesti sledimo v smeri Rogle. Ko prispemo na Roglo parkiramo na velikem parkirišču v bližini hotela Planja.
b) Najprej se zapeljemo v Lovrenc na Pohorju (do sem s ceste Maribor - Dravograd), nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Rogli in Koči na Pesku. V nadaljevanju makadamska cesta nas nato najprej pripelje do Mašinžage ter nato še do Koče na Pesku. Od Koče na Pesku nadaljujemo po asfaltni cesti, po kateri se nato vzpnemo do velikega parkirišča v bližini hotela Planja.

S parkirišča se usmerimo do hiške, kjer v zimski sezoni prodajajo smučarske vozovnice. Za tem prečimo smučarsko progo in pot nadaljujemo po širokem dolgem travniku, sprva rahlo navzdol. Ko pridemo do najnižje točke, naletimo na oznake za Lovrenška jezera, katerim sledimo. Pot naprej se rahlo vzpne in nas pripelje v gozd. V nadaljevanju hodimo po kolovozu, ki nas v nekaj minutah pripelje na širok vrh Ostruščice (1498 m). Tu je kar precej razpotij, zato pazljivo sledimo markacijam in oznakam za Lovrenška jezera.
Z vrha Ostruščice se pot prične spuščati proti sedlu Komisija (1446 m), kjer je naslednje označeno razpotje.
Nadaljujemo po desni poti (leva pot vodi direktno proti Ribniški koči in obide Lovrenška jezera), ki se čez nekaj minut hoje po slabši cesti priključi poti od Koče na Pesku. Tej poti sledimo naprej skoraj vodoravno. Slabša cesta nato preči potoček in kmalu za tem preide na široko stezico, ki se začne rahlo vzpenjati skozi nekoliko redkejši smrekov gozd in nas nato pripelje do razglednega stolpa pri Lovrenških jezerih.
Za ogled jezerc pot nadaljujemo po tlakovani stezici še približno pet minut.
Od stolpa se vrnemo nekaj metrov nazaj do razpotja, kjer nas smerokaz usmeri desno proti Ribniški koči. Po krajšem rahlem spustu, se nam z leve priključi pot od Hotela Planja (pot, ki obide Lovrenška jezera in je nekaj minut krajša). Nadaljujemo po desni stezici, ki večinoma vodoravno preči pobočja pod Lovrenškimi jezeri. Ker hodimo zelo blizu jezer je ob poti precej majhnih studenčkov, po katerih izteka voda iz jezer. Pot kmalu za tem preide iz gozda na travnike in nas pripelje na naslednje razpotje, kjer se nam priključi pot iz Lovrenca na Pohorju.
Nadaljujemo levo (desno Lovrenc na Pohorju) ter se po travniku pričnemo lahkotno spuščati. Prijetna pot postopoma preide v bolj strnjen gozd, kjer se pričnemo še nekoliko strmeje spuščati. Med spustom po poti, ki deloma poteka po stezi, deloma pa po kolovozu, naletimo na prijeten studenček, še nekoliko nižje pa do najnižje točke poti, sedla Šiklarica (1300 m).
Pot naprej se prične rahlo vzpenjati in še vedno poteka skozi smrekov gozd. Po približno pol urnem vzponu, se gozd prične redčiti, v desno pa se odcepi pot proti Ribniškem jezeru.
Nadaljujemo proti Ribniškem jezeru (naravnost Ribniška koča in Jezerski vrh) ter gremo mimo oznak za naravni rezervat Ribniško jezero. V nadaljevanju pot postane tlakovana, po lepo urejeni poti pa hitro prispemo do Ribniškega jezera.
Rogla - Lovrenška jezera 1:20, Lovrenška jezera - Ribniško jezero 1:30.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2007 (januar).

Ob poti: Ostruščica (1498m), Sedlo Komisija (1446m), Lovrenška jezera (1520m), Preval Šiklarica (1300m)
Rogla (Hotel Planja) - ribnisko_jezero1
Rogla (Hotel Planja) - ribnisko_jezero22
Rogla (Hotel Planja) - ribnisko_jezero23
Rogla (Hotel Planja) - ribnisko_jezero24
Diskusija o izletu Rogla (Hotel Planja) - Ribniško jezero (mimo Lovrenških jezer)