gorovja / Pohorje in ostala severovzhodna SlovenijaTuristična kmetija Amur / Sakušak - Turistična kmetija Amur

Sakušak - Turistična kmetija Amur

Izhodišče: Sakušak (334 m)
Cilj: Turistična kmetija Amur (260 m)
Višinska razlika: -74 m
Zemljevid:

a) Zapeljemo se na Ptuj, nato pa sledimo oznakam za Gornjo Radgono in Lenart v Slovenskih goricah. Proti koncu Ptuja zapustimo Slovenskogoriško cesto in z vožnjo nadaljujemo rahlo desno v smeri Gornje Radgone in Juršincev. V nadaljevanju se peljemo skozi Podvince, Pacinje, Gabrnik, Juršince do naselja Sakušak, kjer zavijemo desno v smeri Puhovega muzeja. Sledi še nekaj vožnje po nekoliko ožji asfaltni cesti in prispemo do Puhovega muzeja, kjer parkiramo.
b) Pomursko avtocesto zapustimo na izvozu Sveti Jurij ob Ščavnici, ter sledimo oznakam za omenjeni kraj. Iz Svetega Jurija ob Ščavnici sledimo oznakam za Ptuj in tudi v naslednjih križiščih sledimo oznakam za Ptuj. Pozneje se peljemo še skozi naselje Grabšinci, za katerim se kmalu v levo odcepi cesta proti Gomili, mi pa še naprej sledimo oznakam za Ptuj. Glavni cesti proti Ptuju nato sledimo le še do naselja Sakušak, kjer zavijemo levo v smeri Puhovega muzeja. Sledi še nekaj vožnje po nekoliko ožji asfaltni cesti in prispemo do Puhovega muzeja, kjer parkiramo.

Od Puhovega muzeja nadaljujemo proti jugu, kjer že po nekaj korakih prispemo do križišča. Iz križišča gremo levo, nato pa nadaljujemo po asfaltni cesti, ob kateri opazimo nekaj markacij. Kmalu prispemo na križišče, kjer gremo naravnost, na naslednjem križišču, katerega dosežemo v rahlem spustu pa gremo levo v smeri Bodkovcev in Polenšaka. V nadaljevanju hodimo po asfaltni cesti, ki se rahlo vzpenja, z nje pa se desno navzdol odcepi cesta proti turistični kmetiji Amur, oz. domačiji akademika dr. Antona Slodnjaka.
Nadaljujemo desno (naravnost Gomila) ter se pričnemo spuščati ob nasadu jablan. Po približno 5 minutah spusta prispemo do turistične kmetije Amur, kjer se nahaja več ribnikov.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2019 (februar).

Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Sakušak - turisticna_kmetija_amur1
Sakušak - turisticna_kmetija_amur15
Sakušak - turisticna_kmetija_amur16
Sakušak - turisticna_kmetija_amur17
Diskusija o izletu Sakušak - Turistična kmetija Amur ()