gorovja / KaravankeLokovnikov Grintovec / Grintoutz / Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - Lokovnikov Grintovec / Grintoutz

Izhodišče: Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) (666 m)
Cilj: Lokovnikov Grintovec / Grintoutz (1809 m)
Zahtevnost: delno zahtevna označena pot

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Ljubelj (Tržič), nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri Celovca / Klagenfurt. Za predorom Ljubelj se cesta prične spuščati, mi pa ji sledimo do naselja Podljubelj / Unterloibl, kjer nadaljujemo desno v smeri kraja Borovlje / Ferlach (ob križišču so tudi oznake za trgovino Hofer). Nižje prečimo še železniško progo, nato pa gremo v naslednjem nekoliko večjem križišču desno v smeri naselja Sele / Zell. Cesta nas nato vodi še mimo trgovine Eurospar, nato pa se Borovlje počasi končajo. V nadaljevanju nas cesta vodi še skozi naselje Bajdiše / Waidisch. Nekoliko naprej od omenjenega naselja pa zapustimo glavno cesto, ki vodi proti naselju Sele-pri Cerkvi / Zell-Pfarre in z vožnjo nadaljujemo desno v smeri naselja Sele-Zvrhnji Kot / Zell-Oberwinkel. Cesta nas nato vodi mimo posameznih hiš, nato pa prispemo do križišča, ob katerem se nahajajo rumene planinske table (ob tablah se prične opisana pot), mi pa se peljemo še dobrih 100 metrov naprej, do označenega parkirišča za Ljudsko šolo / Volksschule.

Z označenega parkirišča se po asfaltni cesti vrnemo do označenega križišča, od tam pa nadaljujemo v smeri Košutice (Ljubeljske babe) / Loibler Baba. Pot naprej nas vodi po makadamski cesti, ki je s prometnim znakom zaprta za javni promet. Cesta malo naprej preko mostu preči potok Hajnžev graben, nato pa nas vodi še mimo nekaj hiš. Nekoliko višje nas markacije s ceste usmerijo rahlo levo, na pešpot, ki nato preko lesenega mostička še enkrat preči omenjeni potok. Pot se nadaljuje ob slikovitem potoku, nekaj časa po desnem in nekaj časa po levem bregu, vmes pa nas pot vodi še mimo manjšega, a običajno precej vodnatega slapu. Nad slapom postane potok za nekaj časa manj deroč, pot pa dokaj položna. Pozneje nas pot vodi še preko nekaj mostičkov, potok pa znova postane bolj slikovit. Ko čez čas dosežemo makadamsko cesto ji sledimo v levo, po njej pa hitro prispemo do označenega razpotja.
Z razpotja nadaljujemo desno (levo Koča pod Košuto / Koschutahaus), mimo mlina in preko mostu. Pot naprej nas vodi skozi gozd, nato pa prispemo na prodišče, kjer se steza prehodno izgubi. Nekaj 10 metrov naprej stopimo na drugo makadamsko cesto, po njej pa hodimo do bližnjega križišča, s katerega gremo levo v smeri Košutice (naravnost kmetija Hajnž).
Pot naprej nas vodi po makadamski cesti, po kateri hodimo do manjšega travnika. Sredi travnika, kjer cesta zavije rahlo desno, pa mi nadaljujemo rahlo levo na kolovoz, s kolovoza pa malo naprej rahlo desno na pešpot. Pot naprej se prvič strmeje vzpne, po nekaj minutah pa se vrne na cesto. Cesti sledimo v levo, za bližnjim desnim ovinkom pa jo zapustimo in nadaljujemo levo v gozd. Sledi še nekaj minut vzpona skozi gozd, nato pa se pot ponovno položi in nas pripelje na označeno razpotje.
Z razpotja nadaljujemo desno v smeri Ljubelja po poti št. 650 (levo Hajnževo sedlo, pot št. 651). Sprva še položna pot, v gozdu postane bolj strma in za manjšim studenčkom zavije levo. Sledi nekaj prečnega vzpona proti levi, nato pa za opozorilno tablo, da vstopamo v pašno območje, pot zavije nekoliko desno in se prične izgubljati. Skozi redek gozd, višje pašnik, sledimo občasno redkim markacijam, nas pa vse bolj razgledna pot, višje pripelje na manjši greben, kjer se nahaja pašna ograja. Na grebenu steza ponovno postane sledljiva, malo naprej pa z grebena zavije rahlo levo na pobočja, preko katerih se prečno vzpnemo na Dovjakovo sedlo, s katerega se nam odpre lep pogled proti večjemu delu Košute in Košutici ter ostalim osrednjim Karavankam, s Stolom v ozadju.
Na travnatem sedlu, ki se nahaja med Košutico in Lokovnikovim Grintovcem nadaljujemo desno, po grebenu, ob ograji navzgor. Sprva poteka pot za kratek čas skozi gozd, nato pa prečimo ograjo in se pričnemo vzpenjati skozi ruševje. Slabo uhojena in nekoliko zaraščena pot, nato večino časa poteka ob grebenu skozi ruševje. Med vzponom se vzpnemo še preko krajšega skrotja in pot nas kmalu pripelje na razgleden vrh, vrhova pa sta dva.

Ob poti: Slap v Hajnževem grabnu (720m), Dovjakovo sedlo / Dovjaksattel (1728m)
Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz1 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz2 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz3 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz4 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz5 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz6 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz7 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz8 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz9 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz10 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz11 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz12 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz13 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz14 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz15 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz16 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz17 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz18 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz19 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz20 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz21 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz22 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz23 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz24 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz25 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz26 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz27 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz28 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz29 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz30 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz31 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz32 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz33 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz34 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz35 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz36 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz37 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz38 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz39 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz40 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz41 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz42 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz43 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz44 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz45 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz46 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz47 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz48 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz49 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz50 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz51 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz52 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz53 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz54 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz55 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz56 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz57 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz58 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz59 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz60 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz61 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz62 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz63 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz64 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz65 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz66 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz67 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz68 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz69 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz70 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz71 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz72 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz73 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz74 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz75 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz76 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz77 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz78 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz79 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz80 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz81 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz82 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz83 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz84 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz85 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz86 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz87 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz88 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz89 Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - lokovnikov_grintovec___grintoutz90
Diskusija o izletu Sele-Zvrhnji Kot (Male) / Zell-Oberwinkel (Male) - Lokovnikov Grintovec / Grintoutz ()