gorovja / Kamniško Savinjske AlpeDobrča / Slatna - Dobrča

Slatna - Dobrča

Izhodišče: Slatna (640 m)
Cilj: Dobrča (1634 m)
Priporočena oprema (zima): dereze, cepin

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Radovljica (z gorenjske strani izvoz Lesce) in cesti naprej sledimo v smeri Begunj. V Begunjah z vožnjo nadaljujemo desno proti Tržiču, mi pa nekoliko ožji cesti sledimo do vasi Slatna. Ker v omenjeni vasi ni primernih parkirnih mest, parkiramo na primernem prostoru ob cesti pred ali za vasjo.

Ob glavni cesti nadaljujemo do središča vasi, kjer bomo ob cesti opazili rdeč smerokaz »2h 15min«, ki nas usmeri mimo nekaj hiš v gozd. Sprva še dokaj široka pot nas nato pripelje do vodohrana Slatna. V nadaljevanju postane pot nekoliko ožja in nas skozi gozd pripelje do kolovoza, kjer se priključimo poti iz Begunj.
Na kolovozu nadaljujemo desno in se še naprej vzpenjamo skozi gozd. Višje pridemo na gorsko cesto, po kateri nadaljujemo nekaj metrov v levo, nato pa nas markacije usmerijo ponovno desno v gozd. V nadaljevanju dolgo časa hodimo skozi gozd v smeri proti vzhodu. Pri tem dvakrat prečimo gorsko cesto, nato pa se kmalu priključimo poti iz vasi Hudi Graben in Zadnja vas.
Na razpotju nadaljujemo levo po peš poti, ki višje še nekajkrat preči gorsko cesto. Omenjeni poti, ki se občasno kar precej strmo vzpenja, nato sledimo vse do Koče na Dobrči.
V bližini Koče na Dobrči nas oznake za vrh Dobrče usmerijo na gozdno cesto, po kateri se pričnemo rahlo spuščati proti severu. Po kratkem spustu opazimo smerne table, ki nas usmerijo desno na Podgorsko planino, katere koče obidemo po desni strani. Naprej se vzpnemo čez razgledno travnato pobočje, nato pa pot preide v sprva redek, višje pa vse bolj strnjen gozd. Ko strmina popusti se nam z desne priključita dve poti, mi pa v obeh primerih nadaljujemo naravnost. Pot naprej se ponovno strmeje vzpne in nas po nekaj minutah nadaljnje hoje pripelje na vrh Dobrče.
Z Dobrče nadaljujemo v smeri Šentanskega vrha po poti, ki se najprej spusti v manjšo dolino med obema vrhovoma, nato pa se zmerno vzpne in nas po nekaj 10 korakih nadaljnje hoje pripelje na Šentanski vrh.

Ob poti: Koča na Dobrči (1478m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Šentanski vrh
Slatna - dobrca1 Slatna - dobrca2 Slatna - dobrca3 Slatna - dobrca4 Slatna - dobrca5 Slatna - dobrca6 Slatna - dobrca7 Slatna - dobrca8 Slatna - dobrca9 Slatna - dobrca10 Slatna - dobrca11 Slatna - dobrca12 Slatna - dobrca13 Slatna - dobrca14 Slatna - dobrca15 Slatna - dobrca16 Slatna - dobrca17 Slatna - dobrca18 Slatna - dobrca19 Slatna - dobrca20 Slatna - dobrca21 Slatna - dobrca22 Slatna - dobrca23 Slatna - dobrca24 Slatna - dobrca25 Slatna - dobrca26 Slatna - dobrca27 Slatna - dobrca28 Slatna - dobrca29 Slatna - dobrca30 Slatna - dobrca31 Slatna - dobrca32 Slatna - dobrca33 Slatna - dobrca34 Slatna - dobrca35 Slatna - dobrca36 Slatna - dobrca37 Slatna - dobrca38 Slatna - dobrca39 Slatna - dobrca40 Slatna - dobrca41 Slatna - dobrca42 Slatna - dobrca43 Slatna - dobrca44 Slatna - dobrca45 Slatna - dobrca46 Slatna - dobrca47 Slatna - dobrca48 Slatna - dobrca49 Slatna - dobrca50 Slatna - dobrca51 Slatna - dobrca52 Slatna - dobrca53 Slatna - dobrca54 Slatna - dobrca55 Slatna - dobrca56 Slatna - dobrca57
Diskusija o izletu Slatna - Dobrča ()