gorovja / KaravankePsinski vrh / Sinacher Gupf / Slovenji Plajberk / Windisch Bleiberg - Psinski vrh / Sinacher Gupf

Slovenji Plajberk / Windisch Bleiberg - Psinski vrh / Sinacher Gupf

Izhodišče: Slovenji Plajberk / Windisch Bleiberg (1000 m)
Cilj: Psinski vrh / Sinacher Gupf (1577 m)
Zahtevnost smučanja: delno zahtevno

Zapeljemo se do mejnega prehoda Ljubelj in naprej na avstrijsko stran. Kmalu za tem, ko na levi strani ceste opazimo manjšo cerkev se levo odcepi cesta proti vasi Žabnica / Bodental. Tej cesti sledimo do parkirišča pred oznakami za Psinski vrh / Sinacher Gupf.

Na koncu parkirišča nas oznake usmerijo na desno cesto, ki se zložno vzpenja po travnatem pobočju. Med hojo po cesti lahko na levi strani opazimo naš cilj, ki ga bomo dosegli po uri in pol hoje. Cesta nas nato v nekaj minutah pripelje do kapelice pri kateri je tudi znak prepoved nadaljnje vožnje. Cesta, ki se nato nekoliko manj zložno vzpenja nas po 20 minutah hoje pripelje na razpotje poti na Sedlu Vranjica / Orienzasattel.
Tu nadaljujemo po levi cesti, ki jo nato po nekaj korakih zapustimo. S ceste se levo navzgor odcepi označena peš pot, ki vodi na naš cilj. Pot se nato približa veliki gozdni poseki ob kateri se nekaj časa vzpenjamo. Z vrha te poseke pa se nam odpre lep pogled na del Dravske doline. Pot se nato nekaj časa vzpenja po in ob širokem z gozdom poraščenem grebenu, ki pa ni pretirano strm. Ko pot preide z grebena na strma pobočja pa se pot začne strmo vzpenjati proti vrhu gore. Le nekaj korakov pod vrhom stopimo iz gozda in pred seboj zagledamo križ, ki se nahaja na vrhu gore.

Ob poti: Sedlo Vranjica / Orienzasattel (1122m)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim ciljem
Slovenji Plajberk / Windisch Bleiberg - psinski_vrh___sinacher_gupf_1
Slovenji Plajberk / Windisch Bleiberg - psinski_vrh___sinacher_gupf_14
Slovenji Plajberk / Windisch Bleiberg - psinski_vrh___sinacher_gupf_15
Slovenji Plajberk / Windisch Bleiberg - psinski_vrh___sinacher_gupf_16
Diskusija o izletu Slovenji Plajberk / Windisch Bleiberg - Psinski vrh / Sinacher Gupf ()