Najvzhodnejši dvatisočak v Sloveniji je?

Kordeževa glava

Mala Raduha

Velika Zelenica

Ojstrica

gorovja / KaravankeSveta Ana (Ljubelj) / Spominski park taborišča Mauthausen Ljubelj - Sveta Ana (Ljubelj)

Spominski park taborišča Mauthausen Ljubelj - Sveta Ana (Ljubelj)

Izhodišče: Spominski park taborišča Mauthausen Ljubelj (930 m)
Cilj: Sveta Ana (Ljubelj) (1032 m)
Priporočena oprema (zima): dereze, cepin

Gorenjsko avtocesto zapustimo na razcepu Podtabor, od koder z vožnjo nadaljujemo proti Tržiču in mejnemu prehodu Ljubelj. V nadaljevanju se peljemo mimo odcepa ceste v Tržič ter z vožnjo nadaljujemo proti MP Ljubelj. Za zadnjim predorom (prepoznamo ga po tem, da so za predorom strma melišča) pred mejnim prehodom, kmalu prispemo do daljšega levega ovinka, sredi katerega se v desno odcepi ena od poti proti planini Korošica (izhodišče pri cestarski bajti). Od tu še nadaljujemo po glavni cesti, nato pa hitro prispemo do parkirišča ob spominskem parku Ljubelj, kjer parkiramo. Ob izhodišču se nahajata še adrenalinski park Ljubelj in gostišče Karavla Koren.

S parkirišča se usmerimo na pot v smeri Korošice, le ta pa nas vodi mimo dela spominskega parka Ljubelj. Nad parkom gre pot v gozd, nato pa se po nekaj minutah razcepi, mi pa izberemo levi kolovoz, ki vodi proti cerkvi sv. Ane, desni kolovoz pa vodi proti Korošici (razpotje ni označeno). Malo naprej prečimo glavno cesto proti Ljubelju, nato pa nas pot hitro pripelje iz gozda, na zgornji desni rob večjega pašnika. Ob pašniku se zmerno vzpenjamo ob lepih pogledih na vzhodni del Begunjščice in greben Ljubeljščice, nato pa prečimo še pas gozda. Ko ponovno stopimo iz gozda, nas do cerkve sv. Ane loči le še nekaj minut rahlega do zmernega vzpona.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2017 (februar).

Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim ciljem
Spominski park taborišča Mauthausen Ljubelj - sveta_ana_ljubelj1
Spominski park taborišča Mauthausen Ljubelj - sveta_ana_ljubelj18
Spominski park taborišča Mauthausen Ljubelj - sveta_ana_ljubelj19
Spominski park taborišča Mauthausen Ljubelj - sveta_ana_ljubelj20
Diskusija o izletu Spominski park taborišča Mauthausen Ljubelj - Sveta Ana (Ljubelj) ()