gorovja / Julijske AlpeLipenšči hrib / Šport hotel - Lipenšči hrib

Šport hotel - Lipenšči hrib

Izhodišče: Šport hotel (1280 m)
Cilj: Lipenšči hrib (1375 m)
Zahtevnost: lahko brezpotje
Zemljevid: TNP 1:50.000
Ogledov: 2065

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in cesti sledimo v smeri Bleda, tam pa nas v semaforiziranem križišču oznake za Pokljuko usmerijo desno. Tej cesti, ki nas v spodnjem delu pelje skozi nekaj vasi in se pozneje začne strmeje vzpenjati sledimo do Šport hotela na Pokljuki. Parkiramo na primernem prostoru ob cesti ali v bližini hotela. Pred hotelom je dovoljeno parkiranje samo gostom.

Od Šport hotela na Pokljuki oz. od mesta, kjer smo parkirali se najprej vrnemo do glavne ceste, od koder nadaljujemo proti Rudnemu polju. Po nekaj 10 m, pa se v desno odcepi gozdna cesta, po kateri se nadaljuje tudi markirana pot proti planini Zajavornik in Blejski koči na Lipanci. Pot nadaljujemo po omenjeni cesti, ki se brez večjih sprememb višine nadaljuje skozi smrekov gozd. Po kakih 20 minutah se cesta konča in nas pripelje do obračališča, s katerega nadaljujemo naravnost po vzpenjajočem se kolovozu. Po nekaj minutah zmernega vzpona prispemo na manjši preval, s katerega se markirana pot prične spuščati proti bližnji planini Zajavornik, mi pa markirano pot ravno na tem mestu zapustimo in pot nadaljujemo desno po neizrazitem gozdnem grebenu Lipenščega hriba. Od mesta, kjer smo zapustili markirano pot hodimo proti vzhodu ter ves čas sledimo nekakšnemu grebenu, s katerega se nam prehodno odpre pogled proti planini Zajavornik. Ko se na desni strani odpre pogled na staro poseko, pa postopoma preidemo na vršno pobočje že omenjenega hriba. Kratek čas še nadaljujemo proti vzhodu, nato pa stopimo iz gozda na pobočje poraslo z nekaj mladimi smrekami. Tu se usmerimo nekoliko bolj v desno ter vzpon nadaljujemo proti najvišji točki, le ta pa sprva še ni tako izrazita. Višje zagledamo lovsko opazovalnico, katera se nahaja na Lipenščem hribu, do nje pa se povzpnemo brez večjih težav v minuti, dveh nadaljnje hoje. Z vrha, oz. že nekoliko nižje se nam odpre lep razgled na Tosc, Viševnik, Mrežce, Debelo peč in ostale okoliške vrhove.

Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Šport hotel - lipensci_hrib1
Šport hotel - lipensci_hrib27
Šport hotel - lipensci_hrib28
Šport hotel - lipensci_hrib29
Diskusija o izletu Šport hotel - Lipenšči hrib ()