gorovja / Zasavsko - Posavsko hribovje in DolenjskaVrunčev dom na Svetini / Štore - Vrunčev dom na Svetini

Štore - Vrunčev dom na Svetini (čez Žlajfo)

Izhodišče: Štore (240 m)
Cilj: Vrunčev dom na Svetini (780 m)
Ime poti: čez Žlajfo
Zemljevid: Posavsko hribovje Boč - Bohor 1:50.000
Avtor: bruny
Ogledov: 1978

Štore dosegljive idealno s pomočjo železnice. Po cesti...zapustite avtocestni križ v Celju/center in se praktično v centru Celja usmerite proti Štoram oziroma Šentjurju. Avtomobil parkirate v bližini železniške postaje Štore, kjer je na voljo dovolj varnih parkirnih mest in tudi začetek označene planinske poti.

Začetek poti je pri železniški postaji v Štorah. Napotimo se preko Voglajne, kjer nas smerna tabla takoj napoti desno in kmalu zatem naravnost praktično skozi območje stare štorske železarne. Po asfaltni cesti nadaljujemo v spodnjem delu ob Bojanskem jarku do novega razcepa poti, ki nas usmeri ostro na levo po asfaltni podlagi višje v hrib do Žlajfe, kjer cesta končno preide v gozdno pot, ki je solidno markirana. Nadaljujemo po planinski poti med Malim in Velikim Bojanskim vrhom. Z desne strani se priključi po izhodu iz gozda, po kolovozu pot skozi Bojanski graben.
Nadaljujemo višje delno po asfaltu, nadaljujemo skozi kratek odsek v gozdu in skozi dvorišče domačije med stolpnim silosom, hišo in hlevom. Sledi nadaljevanje v pašniško-travniškem delu, tudi ob izrazitem drevesu kot pomembnem orientirju in gozdnem delu. Lahko sledljivo, ravno prav shojeno in kmalu dosežemo razpotje poti imenovano Ramanca. Nadaljujemo ostro levo, to je sedaj tudi pot XIV. divizije, v smeri Vrunčev dom oziroma Resevna, desno vodi pot proti Alminemu domu na Svetini. Kmalu dosežemo asfaltno cesto, naselje hiš in vikendov ob cesti ter levo od poti Vrunčev, danes Lovski dom na Svetini.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Turn (Sv. Janez Krstnik), Almin dom na Svetini (1 h)
Štore - vruncev_dom_na_svetini1
Štore - vruncev_dom_na_svetini32
Štore - vruncev_dom_na_svetini33
Štore - vruncev_dom_na_svetini34
Diskusija o izletu Štore - Vrunčev dom na Svetini (čez Žlajfo)