gorovja / KaravankeRoblekov dom na Begunjščici / Tinčkova koča - Roblekov dom na Begunjščici

Tinčkova koča - Roblekov dom na Begunjščici

Izhodišče: Tinčkova koča (1070 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,4228°N / 14,1991°E
Cilj: Roblekov dom na Begunjščici (1657 m)
Zahtevnost: delno zahtevna označena pot
Zahtevnost smučanja: bolj zahtevno
Priporočena oprema (poletje): čelada
Priporočena oprema (zima): čelada, cepin, dereze

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in cesti naprej sledimo v smeri Žirovnice in Jesenic. Po nekaj km vožnje, pa bomo prišli do križišča, kjer se v desno odcepi cesta v Žirovnico in Moste (iz smeri Jesenic levo). Le nekaj metrov naprej pa v naslednjem križišču zavijemo levo v Moste (desno Žirovnica). Naprej se peljemo mimo spomenika padlim borcem, kjer se cesta prične dvigati v klanec pod železniško progo. Na vrhu klanca zavijemo desno (pri tabli Vila Karin), mi pa se naprej peljemo proti Završniškem jezeru in Valvasorjevem domu. Cesta se nato položi in nas pripelje do križišča, kjer se v levo odcepi cesta proti Valvasorjevemu domu, mi pa nadaljujemo naravnost po sprva še asfaltirani cesti. Cesta kmalu postane makadamska, mi pa ji sledimo do parkirišča v bližini Tinčkove koče. Cesta je v zgornjem delu pogosto v precej slabem stanju.

S parkirišča pri Tinčkovi koči nadaljujemo po širokem kamnitem kolovozu v smeri koče pri izviru Završnice. Že po nekaj korakih hoje pa nas markacije usmerijo rahlo desno, na nekoliko bolj strmo peš pot, ki se vzpne čez razgledno travnato pobočje, nato pa se vrne na prej omenjeni kolovoz, kateremu sledimo v desno. Kolovoz, ki se razmeroma strmo vzpenja skozi gozd, pa nas po nekaj minutah nadaljnje hoje pripelje do pašne ograje, za katero pridemo na označeno razpotje.
Nadaljujemo desno v smeri Roblekovega doma (naravnost koča pri izviru Završnice) po poti, ki se naprej sprva zložno, nato pa vse strmeje vzpenja skozi gozd. Strmina hitro popusti, pot pa zavije nekoliko v desno, kjer preči razmeroma strma pobočja. Po krajšem prečenju pot zavije v levo in se začne zelo strmo vzpenjati po manjši precej strmi dolinici. Zelo strma in gruščnata pot (pri sestopu velika nevarnost zdrsa) se višje za kratek čas položi, nato pa zavije v desno, kjer se v okljukih vzpne čez ponovno zelo strma pobočja. Višje strmina popusti in pot nas pripelje na stranski greben Begunjščice, po katerem se v nekaj minutah nadaljnje hoje povzpnemo do Roblekovega doma.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Begunjščica
Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici1 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici2 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici3 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici4 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici5 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici6 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici7 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici8 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici9 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici10 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici11 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici12 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici13 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici14 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici15 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici16 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici17 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici18 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici19 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici20 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici21 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici22 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici23 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici24 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici25 Tinčkova koča - roblekov_dom_na_begunjscici26
Diskusija o izletu Tinčkova koča - Roblekov dom na Begunjščici ()
marezt
17.5.2016
Zdravo!

A je slučajno še kaj snega po senčnih predelih? Ali je že vse kopno?

Marko
Klemen24
28.8.2018
A slučajno pozna kdo stanje ceste do Tinčkove koče?