gorovja / Julijske AlpePoštarski dom na Vršiču / Tonkina koča na Vršiču - Poštarski dom na Vršiču

Tonkina koča na Vršiču - Poštarski dom na Vršiču (po stari cesti)

Izhodišče: Tonkina koča na Vršiču (1380 m)
Cilj: Poštarski dom na Vršiču (1688 m)
Ime poti: po stari cesti
Zemljevid: Kranjska Gora 1:30.000
Priporočena oprema (zima): dereze, cepin

Iz Kranjske Gore se po cesti, ki vodi preko prelaza Vršič peljemo proti Bovcu ali obratno. Med 16. in 17. serpentino vršiške ceste bomo prišli do Tonkine koče, v bližini katere parkiramo na parkirišču ob cesti.

S parkirišča se najprej sprehodimo do Tonkine koče, od tam pa nadaljujemo po stari cesti, ki vodi proti Poštarskemu domu na Vršiču. Po dokaj zložni cesti, s katere se nam občasno odpre lep razgled proti Špiku in okoliškim goram sprva večinoma hodimo skozi gozd. Na prvi levi serpentini se v desno odcepi neoznačena stezica proti Erjavčevi koči na Vršiču, mi pa še naprej nadaljujemo po stari cesti oz. širši mulatjeri. Višje se nam z desne priključi še markirana pot od Erjavčeve koče, nam pa se v nadaljevanju vedno pogosteje odpirajo lepi razgledi na okoliške gore in ostenja. Na eni od serpentin se v smeri naravnost nadaljuje pot proti Prisojniku (pot skozi Prednje Prisojnikovo okno), mi pa nato v še nekaj serpentinah dosežemo izravnavo pred Poštarskim domom na Vršiču. Od tu sledi le še kratek sprehod in pot nas pripelje do Poštarskega doma.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Vršič vrh (10 min), Sovna glava
Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu1 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu2 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu3 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu4 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu5 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu6 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu7 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu8 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu9 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu10 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu11 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu12 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu13 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu14 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu15 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu16 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu17 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu18 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu19 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu20 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu21 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu22 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu23 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu24 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu25 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu26 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu27 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu28 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu29 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu30 Tonkina koča na Vršiču - postarski_dom_na_vrsicu31
Diskusija o izletu Tonkina koča na Vršiču - Poštarski dom na Vršiču (po stari cesti)