Najvišji vrh Stojne je...

Ledenik

Slovenski vrh

Goteniški Snežnik

Krokar

Mestni vrh

gorovja / KaravankeVeliki vrh nad Završnikom / Tržič (Čegelše) - Veliki vrh nad Završnikom

Tržič (Čegelše) - Veliki vrh nad Završnikom

Izhodišče: Tržič (Čegelše) (580 m)
Cilj: Veliki vrh nad Završnikom (968 m)

Zapeljemo se v Tržič, nato pa s Predilniške ceste zavijemo levo v smeri Podljubelja. V nadaljevanju se peljemo skozi staro mestno jedro, v križiščih pa še vedno sledimo oznakam za Podljubelj. Pot naprej nas vodi po Koroški cesti, kjer na desni kmalu opazimo vrtičke, za njimi pa planinsko tablo za Kofce mimo Završnika. Pri omenjeni tabli se začne opisana pot, ker pa ob izhodišču ni urejenih parkirnih mest, moramo parkirati višje ob cesti, ali pa že v središču Tržiča.

Z asfaltne ceste nas oznake za Kofce usmerijo na kolovoz, ki se prične zmerno vzpenjati. Kolovoz sprva preči pobočja proti levi, nato pa preide v neizrazito dolinico, kjer se s kolovoza rahlo v levo odcepi markirana pot (če nadaljujemo po kolovozu prispemo do plezališča). Nadaljujemo po markirani poti, po minuti ali dveh pa se vrnemo na kolovoz, mi pa mu sledimo v levo. V nadaljevanju hodimo po novem kolovozu, s katerega pa gremo že kmalu levo, odcep pa je zaradi razritosti težje opaziti.
Pot naprej nas vodi po zložni planinski poti, ki preči pobočja proti levi. Nekoliko naprej se nam z leve priključi še ena pot, mi pa le nekaj 10 korakov naprej prispemo na manjši greben, kjer zapustimo markirano pot proti Kalu in Kofcam ter s potjo nadaljujemo desno strmo navzgor.
Pot naprej nas vodi po slabši stezici, ki pa je večinoma sledljiva. Sprva se strmo vzpenjamo skozi gozd, za tem, ko se pot prehodno položi, pa nas pot vodi skozi vse bolj redek gozd. Med vzponom, po v poltenem času visokimi travami, se nam občasno odpre nekaj razgleda. Še nekoliko višje se gozd konča, pot pa položi, mi pa nekaj korakov naprej prispemo do klopce in vpisne skrinjice. Od vpisne skrinjice sledi le še nekaj korakov vzpona do vrha, na katerem se nahaja slovenska zastava.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2017 (oktober).

Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim ciljem
Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom1 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom2 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom3 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom4 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom5 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom6 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom7 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom8 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom9 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom10 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom11 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom12 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom13 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom14 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom15 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom16 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom17 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom18 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom19 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom20 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom21 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom22 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom23 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom24 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom25 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom26 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom27 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom28 Tržič (Čegelše) - veliki_vrh_nad_zavrsnikom29
Diskusija o izletu Tržič (Čegelše) - Veliki vrh nad Završnikom ()