gorovja / Pohorje in ostala severovzhodna SlovenijaBabičev mlin na Muri / Veržej - Babičev mlin na Muri

Veržej - Babičev mlin na Muri

Izhodišče: Veržej (183 m)
Cilj: Babičev mlin na Muri (182 m)
Višinska razlika: -1 m
Zemljevid:

a) Pomursko avtocesto zapustimo na izvozu Vučja vas, nato pa sledimo oznakam za Ljutomer. Proti Ljutomeru se peljemo do naselja Križevci, kjer iz krožišča zapeljemo na izvoz Banovci, Veržej. Ko prispemo v Veržej, pa iz krožišča pri trgovini Mercator Narcisa zapeljemo na zadnji izvoz v smeri Bunčani. Le malo za krožiščem se v levo odcepi cesta proti parkirišču omenjene trgovine, mi pa le nekaj metrov naprej zavijemo levo, na cesto, ki pripelje do večjega parkirišča ob pokopališču in župnijski cerkvi v Veržeju.
b) Najprej se zapeljemo v Ljutomer, nato pa sledimo oznakam za Mursko Soboto. Ko prispemo v Veržej, pa iz krožišča pri trgovini Mercator Narcisa zapeljemo na zadnji izvoz v smeri Bunčani. Le malo za krožiščem se v levo odcepi cesta proti parkirišču omenjene trgovine, mi pa le nekaj metrov naprej zavijemo levo, na cesto, ki pripelje do večjega parkirišča ob pokopališču in župnijski cerkvi v Veržeju.

S konca parkirišča nadaljujemo desno po asfaltni potki ter kratek čas po oz. ob asfaltni cesti. Ko nekaj 10 metrov naprej prispemo do križišča z glavno cesto, jo pri prehodu za pešce previdno prečimo, nato pa nadaljujemo mimo spominskega parka Slavka Osterca. Malo naprej dosežemo drugo cesto, ob kateri opazimo markacije Pomurske planinske poti. V nadaljevanju hodimo med hišami, v križiščih pa nadaljujemo naravnost ter sledimo oznakam za mlin na Muri. Ko se naselje Veržej konča se vzpnemo do protipoplavnega nasipa, nato pa po krajšem spustu dosežemo nogometno igrišče nogometnega kluba Veržej. Igrišče obidemo po desni strani, nato pa sledi le še kratek sprehod do bližnjega Babičevega mlina na Muri.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2017 (avgust).

Priporočamo: podobni izleti,
Veržej - babicev_mlin_na_muri1 Veržej - babicev_mlin_na_muri2 Veržej - babicev_mlin_na_muri3 Veržej - babicev_mlin_na_muri4 Veržej - babicev_mlin_na_muri5 Veržej - babicev_mlin_na_muri6 Veržej - babicev_mlin_na_muri7 Veržej - babicev_mlin_na_muri8 Veržej - babicev_mlin_na_muri9 Veržej - babicev_mlin_na_muri10 Veržej - babicev_mlin_na_muri11 Veržej - babicev_mlin_na_muri12 Veržej - babicev_mlin_na_muri13 Veržej - babicev_mlin_na_muri14 Veržej - babicev_mlin_na_muri15 Veržej - babicev_mlin_na_muri16 Veržej - babicev_mlin_na_muri17 Veržej - babicev_mlin_na_muri18 Veržej - babicev_mlin_na_muri19 Veržej - babicev_mlin_na_muri20 Veržej - babicev_mlin_na_muri21 Veržej - babicev_mlin_na_muri22 Veržej - babicev_mlin_na_muri23 Veržej - babicev_mlin_na_muri24 Veržej - babicev_mlin_na_muri25 Veržej - babicev_mlin_na_muri26 Veržej - babicev_mlin_na_muri27 Veržej - babicev_mlin_na_muri28 Veržej - babicev_mlin_na_muri29 Veržej - babicev_mlin_na_muri30 Veržej - babicev_mlin_na_muri31
Diskusija o izletu Veržej - Babičev mlin na Muri ()