Kako se imenuje plezalna pot, ki vodi na Krn?

Pot Silva Korena

Pot Lojzeta Rekarja

Hanzova pot

Kopiščarjeva pot

Kopinškova pot

Kremžarjeva pot

gorovja / Polhograjsko hribovje in LjubljanaŠmarna gora / Vikrče - Šmarna gora

Vikrče - Šmarna gora (Westrova pot)

Izhodišče: Vikrče (320 m)
Cilj: Šmarna gora (669 m)
Ime poti: Westrova pot
Zahtevnost: delno zahtevna označena pot
Zahtevnost smučanja: zahtevno
Zemljevid: Ljubljana - okolica 1:50.000
Ogledov: 20485

a) Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Ljubljana - Šmartno, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Tacnu. V Tacnu tik preden cesta preko mostu preči reko Savo nadaljujemo rahlo desno v smeri Pirnič. Le malo za tem, ko se Ljubljana konča, prispemo v Vikrče, mi pa cesti sledimo do gostilne Kovač, le ta pa se nahaja v neposredni bližini avtobusne postaje. Ob izhodišču ni primernih parkirnih mest.
b) Iz Šentvida se zapeljemo v Tacen, tam pa takoj za mostom preko reke Save levo proti Pirničam. Le malo za tem, ko se Ljubljana konča, prispemo v Vikrče, mi pa cesti sledimo do gostilne Kovač, le ta pa se nahaja v neposredni bližini avtobusne postaje. Ob izhodišču ni primernih parkirnih mest.
c) Iz Medvod se zapeljemo v Zgornje in nato še Spodnje Pirniče, mi pa cesti sledimo proti Tacnu. Ko prispemo v Vikrče, se priključimo cesti, ki vodi od Smlednika proti Tacnu, mi pa tu nadaljujemo desno ter cesti sledimo do bližnje gostilne Kovač, kjer je izhodišče naše poti. Ob izhodišču ni primernih parkirnih mest.
d) Do izhodišča lahko prispemo tudi z avtobusom LPP št. 15.

S parkirišča se usmerimo proti vasi Vikrče a le do prometnega znaka, ki je postavljen ob pločniku. Pri znaku se levo odcepi Westrova pot na Grmado. Smerokaz za Westrovo pot nas opozori, da gre za zahtevno pot, vendar gre le za bolj strmo pot, ki pa povprečnemu planincu ne dela težav. Večja previdnost je potrebna v mokrem ali snegu.
Pot se strmo vzpenja po zahodnih pobočjih Grmade približno 20 minut, nato pa strmina popusti. Za tem se nam z desne strani priključi plezalna pot iz vasi Vikrče. Sledi še vzpon po širokem poraščenem grebenu do vrha Grmade, kjer se nam odpre lep razgled.
Z vrha Grmade nadaljujemo po markirani poti, ki se začne spuščati skozi gozd. Po približno 15 minuta spusta pa nas pot pripelje na sedlo med Grmado in Šmarno goro, kjer se priključimo poti iz Tacna in Šmartnega pod Šmarno goro.
Nadaljujemo po cesti s katere se kmalu odcepi peš pot na Šmarno goro. Od tu imamo do vrha dve možnosti (priporočam krožno pot). Lahko se do vrha povzpnemo po gozdni cesti, ki nas pelje mimo zvona želja in otroških igral ali pa po strmi peš poti, ki nas mimo kapelice v nekaj minutah pripelje na vrh, kjer se obe poti združita.

Ob poti: Grmada (676m)
Vikrče - smarna_gora1 Vikrče - smarna_gora2 Vikrče - smarna_gora3 Vikrče - smarna_gora4 Vikrče - smarna_gora5 Vikrče - smarna_gora6 Vikrče - smarna_gora7 Vikrče - smarna_gora8 Vikrče - smarna_gora9 Vikrče - smarna_gora10 Vikrče - smarna_gora11 Vikrče - smarna_gora12 Vikrče - smarna_gora13 Vikrče - smarna_gora14 Vikrče - smarna_gora15 Vikrče - smarna_gora16 Vikrče - smarna_gora17 Vikrče - smarna_gora18 Vikrče - smarna_gora19 Vikrče - smarna_gora20 Vikrče - smarna_gora21 Vikrče - smarna_gora22 Vikrče - smarna_gora23 Vikrče - smarna_gora24 Vikrče - smarna_gora25 Vikrče - smarna_gora26 Vikrče - smarna_gora27 Vikrče - smarna_gora28 Vikrče - smarna_gora29 Vikrče - smarna_gora30 Vikrče - smarna_gora31 Vikrče - smarna_gora32
Diskusija o izletu Vikrče - Šmarna gora (Westrova pot)
iztok
10.4.2008
Moram pohvaliti tiste, ki so po končanju del vodovoda zelo lepo uredili pot(ni več blata,ipd)
fpetel1
3.3.2009
Westrova pot je na začetku zelo strma. Posebej navzdol si pomagamo s koreninami. Glede na to, da povprečen planinec (prav gotovo pa skoraj vsak planinec v mokrem)uporabi na najtežjih delih roke bi rekel, da je oznaka, da gre za (mestoma) 'zahtevno pot' kar pravilna - v mokrem nevarno za zdrs.
VanSims
17.4.2010
Je kar hudir na začetku ja, pol pa gre. Dol šel po Kovačevi poti.