gorovja / Goriško, Notranjsko in Snežniško hribovjeSveti Lenart (Krvava Peč) / Visoko (Mali Kurešček) - Sveti Lenart (Krvava Peč)

Visoko (Mali Kurešček) - Sveti Lenart (Krvava Peč) (mimo Pavlinovega brezna)

Izhodišče: Visoko (Mali Kurešček) (715 m)
Cilj: Sveti Lenart (Krvava Peč) (805 m)
Ime poti: mimo Pavlinovega brezna
Zemljevid: Ljubljana - okolica 1:50.000

a) Najprej se zapeljemo na Ig, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Kureščku. Ko se z glavne ceste v levo odcepi cesta proti Kureščku nadaljujemo naravnost, nato pa hitro prispemo v naselje Visoko. Kakih 200 metrov naprej od table, ki označuje pričetek naselja, na delu, kjer cesta poteka skozi gozd, pa na desni strani opazimo planinske oznake za Kurešček, Krvavo Peč, Vrbico in Iški Vintgar. Parkiramo na primernem mestu ob cesti.
b) Najprej se zapeljemo v naselje Rob (do sem s ceste Ljubljana - Kočevje, kjer pri naselju Rašica zavijemo proti naselju Rob, ali pa z Notranjske) od tam pa v smeri Kureščka. Višje prispemo v naselje Zapotok, kjer v križišču za avtobusno postajo nadaljujemo naravnost, nato pa se peljemo še mimo ranča, za njim pa prispemo do še ene avtobusne postaje pri zaselku Mali Kurešček. Tudi tu nadaljujemo naravnost, nato pa, ko cesta preide v gozd, na levi strani opazimo planinske oznake za Kurešček, Krvavo Peč, Vrbico in Iški Vintgar. Parkiramo na primernem mestu ob cesti.

Z izhodišča se usmerimo na markirano pot v smeri Krvave Peči, Vrbice in Iškega Vintgarja. Pot se prične z nekaj krajšimi vzponi in spusti vodi pa nas skozi gozd in čez kraške travnike. Sledljivi stezi na razpotjih sledimo v smeri markacij, čez nekaj časa pa dosežemo makadamsko cesto, kateri sledimo v levo. Sledi vzpon po makadamski cesti, ki naredi nekaj serpentin, nato pa prispemo do naslednjega označenega križišča, kjer se nam priključi pot z Mokrca oz. izhodišča Kamen.
Pot naprej nas vodi po zložnejši makadamski cesti, s katere se kmalu v levo odcepi slabša cesta. Nadaljujemo po omenjeni cesti, ki v nadaljevanju ni markirana in ki se nekoliko spusti in spremeni v kolovoz, le ta pa zavije rahlo v levo. Kolovoz na bližnji jasi postane dokaj zaraščen, mi pa na dveh manjših razpotjih nadaljujemo desno. Sledi nekaj minut lahkotne hoje po slabše sledljivi stezici, nato pa steza postane razločnejša, še nekoliko naprej pa se razširi v kolovoz. Ko po krajšem spustu dosežemo makadamsko cesto ji sledimo v desno.
Med hojo po cesti se nam z leve priključi pot iz Sekirišča, nekoliko naprej pa se v desno odcepi 100 metrov dolga pot do Pavlinovega brezna. Nadaljujemo naravnost in združimo se s potjo, ki ne vodi mimo Pavlinovega brezna.
Nadaljujemo naravnost ter v rahlem spustu nadaljujemo do Krvave Peči, kjer se nam z desne priključi pot iz Iškega Vintgarja. Tu gremo levo in se mimo Doma veteranov OZVVS Velike Lašče spustimo do označenega razpotja v vasi.
Na razpotju izberemo desno pot (levo cerkev sv. Lenarta po cesti), ki prav tako vodi proti sv. Lenartu, nekoliko naprej pa gremo s ceste levo in se skozi dvorišče in mimo njive sprehodimo do roba gozda, kjer se steza prične strmeje vzpenjati. Kmalu prispemo do razgledišča s klopco in mizo, s katerega se nam odpre lep pogled na drugo stran reke Iške, kjer vidimo Osredek, levo zadaj pa razgled seže vse do Snežnika.
Pri klopci pot zavije levo in nas hitro pripelje do ceste, kateri prav tako sledimo v levo, po njej pa se sprehodimo do bližnje cerkvice sv. Lenarta iz 17. stoletja.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2019 (julij).

Ob poti: Pavlinovo brezno (845m), Krvava Peč (732m)
Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec1 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec2 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec3 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec4 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec5 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec6 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec7 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec8 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec9 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec10 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec11 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec12 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec13 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec14 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec15 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec16 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec17 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec18 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec19 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec20 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec21 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec22 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec23 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec24 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec25 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec26 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec27 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec28 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec29 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec30 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec31 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec32 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec33 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec34 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec35 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec36 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec37 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec38 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec39 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec40 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec41 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec42 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec43 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec44 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec45 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec46 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec47 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec48 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec49 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec50 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec51 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec52 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec53 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec54 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec55 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec56 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec57 Visoko (Mali Kurešček) - sveti_lenart_krvava_pec58
Diskusija o izletu Visoko (Mali Kurešček) - Sveti Lenart (Krvava Peč) (mimo Pavlinovega brezna)