gorovja / KaravankeLokovnikov Grintovec / Grintoutz / Vranček - Lokovnikov Grintovec / Grintoutz

Vranček - Lokovnikov Grintovec / Grintoutz

Izhodišče: Vranček (950 m)
Cilj: Lokovnikov Grintovec / Grintoutz (1809 m)
Zahtevnost: delno zahtevna označena pot

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Ljubelj in cesti naprej sledimo proti mejnemu prehodu. Ko zapustimo zadnji predor (prepoznamo ga po tem, da se za predorom na levi strani ceste nahaja melišče) bomo v prvem ostrem levem ovinku opazili cestarsko bajto in ob njej makadamsko cesto. Tu parkiramo na manjšem parkirišču ali pa se odpeljemo po slabši cesti naprej do naslednjega parkirišča, ki se nahaja malo višje.

S parkirišča se usmerimo na slabšo gozdno cesto in ji sledimo naprej. Cesta višje preči hudournik, se za tem rahlo vzpne in nas nato pripelje do mesta, kjer se le ta konča. Naprej prečimo most in nadaljujemo po kolovozu, ki se zmerno vzpenja po delno zaraščenem melišču. Kolovoz naredi nekaj ostrih ovinkov in nas pripelje s severnih pobočij Košute na južna pobočja Košutice.
Naprej se po večini vzpenjamo po gozdu, ki nas pripelje na večjo jaso. Tu se kolovoz usmeri ostro levo in se vzpenja proti planini Korošica. Malo pred planino prečimo pašno ograjo, kjer se nam odpre lep razgled. S travnika se usmerimo rahlo desno pod kočo, ki jo vidimo nad seboj. Pot se nato obrne levo in nas v nekaj korakih vzpona pripelje do koče na planini Korošica.
Od koče nadaljujemo proti severu v smeri Košutice (desno Hajnževo sedlo). Pot se kmalu obrne v levo in preči zahodna pobočja Košutice. Razmeroma zložna pot pa nas kmalu pripelje na mejni greben, kjer se nam z leve priključi pot od koče na Ljubelju.
Nadaljujemo desno ter po krajšem zložnem vzponu prispemo do označenega razpotja, kjer pa nadaljujemo levo preko ograje za oznakami Hainschgraben / Hajnžev graben.
Na avstrijski strani se po označeni poti sprva rahlo spustimo, nato pa pot zavije v desno in preči ograjo.
Nadaljujemo proti vzhodu po stezi, ki poteka pod grebenom Košutice in nas pripelje na Dovjakovo sedlo. Na travnatem sedlu, ki se nahaja med Košutico in Lokovnikovim Grintovcem nadaljujemo levo po grebenu ob ograji navzgor. Sprva poteka pot za kratek čas skozi gozd, nato pa prečimo ograjo in se pričnemo vzpenjati skozi ruševje. Slabo uhojena in nekoliko zaraščena pot nato večino časa poteka ob grebenu skozi ruševje in nas kmalu pripelje na razgleden vrh.

Ob poti: Planina Korošica (1554m), Dovjakovo sedlo (1728m)
Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz1 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz2 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz3 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz4 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz5 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz6 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz7 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz8 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz9 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz10 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz11 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz12 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz13 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz14 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz15 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz16 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz17 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz18 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz19 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz20 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz21 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz22 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz23 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz24 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz25 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz26 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz27 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz28 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz29 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz30 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz31 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz32 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz33 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz34 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz35 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz36 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz37 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz38 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz39 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz40 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz41 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz42 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz43 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz44 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz45 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz46 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz47 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz48 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz49 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz50 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz51 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz52 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz53 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz54 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz55 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz56 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz57 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz58 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz59 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz60 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz61 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz62 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz63 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz64 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz65 Vranček - lokovnikov_grintovec___grintoutz66
Diskusija o izletu Vranček - Lokovnikov Grintovec / Grintoutz ()