gorovja / Julijske AlpeKrevl / Vrh Bače - Krevl

Vrh Bače - Krevl

Izhodišče: Vrh Bače (1273 m)
Cilj: Krevl (1515 m)
Zahtevnost smučanja: delno zahtevno
Zemljevid: TNP 1:50.000

a) Najprej se zapeljemo v Bohinjsko Bistrico, nato pa za vožnjo nadaljujemo proti Soriški planini in Tolminu. Še preden prispemo do parkirišča pod smučarskim centrom Soriška planina, t.j. kakih 400 m nižje, pa se v desno odcepi makadamska cesta, kateri sledimo do njenega konca.
b) Iz Železnikov ali Podbrda, pa se najprej zapeljemo na Soriško planino, od tam pa se pričnemo spuščati proti Bohinjski Bistrici. Po kakih 400 m spusta pa postanemo pozorni na levi odcep makadamske ceste, saj bomo po njej nadaljevali vožnjo. Tej cesti, nato sledimo do njenega konca, kjer tudi parkiramo.

S konca ceste nadaljujemo desno v smeri Črne prsti. Pot nas sprva pelje po kolovozu, ki pa se hitro spremeni v peš pot in nas po večini v prečnem vzponu pripelje do koče GRS.
Pot naprej nas iz listnatega gozda pripelje v iglasti, le ta pa postaja vse bolj redek. Le malo naprej pa nas pot pripelje na greben Koble, s katerega se nam odpre lep razgled. Sledi strm vzpon po grebenu, ki je na južno stran zelo strm in v mokrem nevaren za zdrs. Po nekaj minutah vzpona po grebenu pa nas pot pripelje na predvrh Koble. Tu se greben obrne desno in poti, ki še vedno poteka po grebenu sledimo še približno 30m do najvišje točke neizrazitega vrha Koble.
Z vrha nadaljujemo po poti, ki se rahlo spusti in preči krajši pas gozda. Pot naprej preči razgledno travnato pobočje nato pa gre ponovno v gozd, kjer nas pripelje na razpotje.
Tu se usmerimo levo navzgor v smeri Kobla vrh in žig. Strmi in v mokrem za zdrs nevarni grebenski poti sledimo vse do vrha, katerega dosežemo po manj kot petih minutah nadaljnje hoje.

Ob poti: Kobla (1498m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Črna prst (2 h 10 min)
Vrh Bače - krevl1 Vrh Bače - krevl2 Vrh Bače - krevl3 Vrh Bače - krevl4 Vrh Bače - krevl5 Vrh Bače - krevl6 Vrh Bače - krevl7 Vrh Bače - krevl8 Vrh Bače - krevl9 Vrh Bače - krevl10 Vrh Bače - krevl11 Vrh Bače - krevl12 Vrh Bače - krevl13 Vrh Bače - krevl14 Vrh Bače - krevl15 Vrh Bače - krevl16 Vrh Bače - krevl17 Vrh Bače - krevl18 Vrh Bače - krevl19 Vrh Bače - krevl20 Vrh Bače - krevl21 Vrh Bače - krevl22 Vrh Bače - krevl23 Vrh Bače - krevl24 Vrh Bače - krevl25 Vrh Bače - krevl26 Vrh Bače - krevl27 Vrh Bače - krevl28 Vrh Bače - krevl29 Vrh Bače - krevl30 Vrh Bače - krevl31 Vrh Bače - krevl32 Vrh Bače - krevl33 Vrh Bače - krevl34 Vrh Bače - krevl35 Vrh Bače - krevl36 Vrh Bače - krevl37 Vrh Bače - krevl38 Vrh Bače - krevl39 Vrh Bače - krevl40
Diskusija o izletu Vrh Bače - Krevl ()