Najvzhodnejši dvatisočak v Sloveniji je?

Kordeževa glava

Mala Raduha

Velika Zelenica

Ojstrica

Zadlog - Špičasti vrh

Izhodišče: Zadlog (702 m)
Cilj: Špičasti vrh (1128 m)
Zahtevnost smučanja: delno zahtevno
Zemljevid: Nanos 1:50.000
Priporočena oprema (zima): dereze, cepin

Iz Logatca se peljemo proti Idriji ali obratno, a le do kraja Godovič, od koder z vožnjo nadaljujemo proti Črnemu vrhu in Colu. Pri cerkvi v središču Črnega vrha z vožnjo nadaljujemo desno v smeri vasi Zadlog. Tej cesti nato v križiščih sledimo naravnost, le ta pa nas kmalu pripelje v Zadloško kotlino. Po dobrih 4km vožnje od križišča v Črnem vrhu, pa bomo ob cesti opazili prvo smerno tablo za Špičasti vrh, ki nas usmeri v levo. Dobro označena cesta nas nato pripelje do mesta, kjer se začne peš pot.
Do Črnega vrha lahko pridemo tudi iz Vipavske doline preko Cola.

Planinske oznake za Špičasti vrh nas usmerijo na kolovoz, ki se sprva zložno vzpenja čez velik travnik. Na drugi strani travnika pa se markirana pot razcepi na dva dela. Lahko nadaljujemo rahlo levo po kolovozu ali pa nekoliko proti desni po zelo strmi peš poti. Obe poti potekata skozi gozd in se višje združita v eno razmeroma strmo pot. Pot nato ponovno preide na kolovoz, ki nas v zmernem vzponu pripelje do gozdne ceste, kateri sledimo v desno.
Po nekajminutni hoji po cesti, le to zapustimo in nadaljujemo rahlo levo v smeri Špičastega vrha. Vzpon nadaljujemo po kolovozu, ki se kmalu razcepi na dva dela. Nadaljujemo rahlo desno po markiranem kolovozu, ki se postopoma spremeni v peš pot. Pot nato zavije v levo in se nadaljuje po širokem z gozdom poraščenem grebenu. Omenjeni pot, ki se malo pod vrhom za krajši čas strmo vzpne, sledimo vse do razglednega stolpa na Špičastem vrhu.

Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim ciljem
Zadlog - spicasti_vrh1
Zadlog - spicasti_vrh14
Zadlog - spicasti_vrh15
Zadlog - spicasti_vrh16
Diskusija o izletu Zadlog - Špičasti vrh ()
ulmusglabra
6.3.2012
danes sm bil prvič gor: pihal je k stu matr, na stoplu bi me kmal odnesl... pa tud v Zadlogu je k Sibiriji

drgač pa lep izlet s kolesom do Zadloga in nato peš gor mežikanje

LP
TheStig
1.4.2012
Bil večkrat in priporočam vsem! Po mojem mnenju najlepši razgled s hriba v sloveniji! Mi je pa zelo všeč razgibanost terena saj se vseskozi dokaj strmo vzpenjaš. Si pa z počasno hojo in postanki v 45min gor.

LP
VanSims
15.4.2013
Včeraj bi gor. Pot je(razen nekaj kopnih zaplat v spodnjem delu) še pod snegom, je pa sneg trd in se da lepo hoditi po njem. Palice priporočljive predvsem za navzdol.

Vreme je bilo lepo. Razgled tudi.